۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 3054
کد خبر: 85411715
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر دادگستری: دولت با تمام توان برای حل مشکلات مردم در تلاش است

ساری- ایرنا- وزیر دادگستری گفت: دولت با تمام توان برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه در تلاش است.

به گزارش ایرنا، امین‌حسین رحیمی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدا و علمای پی رجه نکا با محوریت شهدا و علمای روستای سه کیله اظهار کرد: شهدا عاشقانه رفتند و خداوند معشوق شان بود و با عشق رفتند و این جایگاه را دوست داشتند.
وی افزود: شهدا به اذن خداوند اثرگذار هستند و ما در محضر شهدا هستیم و شهدا اعمال ما را می بینند.
وزیر دادگستری با بیان اینکه امنیت ما در گرو خون سرخ شهدا است، یادآور شد: شهدا همه چیز خود را بخشیدند و در کنار عاشق شهادت بودن، عاشق زندگی و زن و فرزند هم بود، اما وقتی دیدند که دین خدا در خطر است، به میدان نبرد رفتند و به شهادت رسیدند.
رحیمی گفت: شهدا تمام هستی خود را بخشیدند تا کشور بماند و وظیفه همه ما خدمت به مردم است.
وی افزود: تمام دغدغه این دولت درد مردم است و خیلی هم تلاش می کنیم.
وزیر دادگستری خاطر نشان کرد: دشمن با همه توان بعد از پیروزی انقلاب به ما حمله کرد و همین جنگ موجب شد تا قوی شویم و امروز جرات ندارد نگاه چپ به ما کند، نه اینکه دشمن توان ندارد، بلکه دشمن توان و تجهیزات دارد، اما می داند که ایران به برکت شهدا توان دفاع دارد و جرأت تجاوز به ایران را ندارند.

وزیر دادگستری: دولت با تمام توان برای حل مشکلات مردم در تلاش است
رحیمی گفت: جنگ اقتصادی با تحریم های ظالمانه توسط دشمن سالهاست بر ما تحمیل شده و همه تلاش دولت این است که به همت مردم و برکت خون شهدا همچنان که در جنگ نظامی پیروز شد، در جنگ اقتصادی هم‌پیروز میدان باشد.
وی با بیان اینکه قوه قضائیه و مجلس به دولت کمک می دهند و دولت مطلع و پیگیر است، یادآور شد: اگر دولت دقیق ورود نمی کرد، شاید وضع از این بدتر بود.
این‌مسوول افزود: دولت مشکلات مردم را می داند و با تمام توان تلاش دارد تا مشکلات را برطرف کند.
وزیر دادگستری یادآور شد: مجموعه تشکیلات قضایی به دنبال امنیت قضایی در کشور است و مطمئن باشید مطابق با قانون و منصفانه با همگان برخورد می کند تا مجرمین به سزای خود برسند و بدون گناه کسی مجازات نشود.
رحیمی گفت: در این‌مجلس شهدا ما دعوت شدیم تا بعد از آن به استقبال ماه مبارک رمضان و میهمانی خدا برویم و امیدواریم در مسیر نسیم الهی قرار گیریم.

وزیر دادگستری: دولت با تمام توان برای حل مشکلات مردم در تلاش است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha