رشت - كارشناس روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گيلان گفت : جشن ميهماني كتاب از برنامه هاي كانون پرورش فكري استان براي ترويج مطالعه كتاب و كتابخواني است .

' اكرم حسيني ' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ، افزود : جشن ميهماني كتاب با موضوع اوقات فراغت با كتاب در مراكز فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گيلان برگزار مي شود .

وي اظهار داشت : در برگزاري جشن كتاب مربيان مراكز فرهنگي هنري كانون پرورش فكري به منظور تشويق كودكان و نوجوانان به كتابخواني و مطالعه كتاب برنامه هاي متنوعي را برگزار مي كنند .

وي خاطر نشان ساخت : در اين راستا ، جشن ميهماني كتاب با حضور باشكوه كودكان و نوجوانان در مراكز فرهنگي هنري رستم آباد رودبار و رودسر برگزار شد .

حسيني بيان كرد : در اين جشن اعضاي مراكز فرهنگي هنري رستم آباد رودبار در كارگاه كاردستي با ساخت ماسك شخصيت قصه خود را ساختند و با معرفي كتاب ، به نمايش پرداختند و كتاب قاليچه بته گلي را روخواني كرده و در مورد كتاب به بحث و گفت و گو پرداختند .

كارشناس روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گيلان يادآور شد : در اين مراكز مسابقه نقاشي با موضوع اوقات فراغت با كتاب نيز برگزار شد . ك/3

7286/604