یاسوج - فرمانده سپاه ناحیه دهدشت باگرامیداشت خاطره هشت سال حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی گفت: مجاهدت ها، ایثارگری و حماسه آفرینی های صادقانه و خالصانه ایثارگران هرگز دراذهان ملت رشید ایران فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار سید'خداداد پاكزاد مقدم' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجلیل از رشادتهای شهدا،رزمندگان، آزادگان و جانبازان در هشت سال حماسه آفرینی با افتخار است.

وی با اشاره به توجه ویژه امام راحل به لزوم پاسداشت مجاهدتهای رزمندگان در دفاع مقدس تصریح كرد: افتخارات امروز ملت ایران مدیون این حماسه آفرینی هاست كه در همه حال باید قدر این دستاوردهای بزرگ را ارج نهاد.

سرهنگ پاكزاد مقدم با بیان اینكه توطئه تحریم دشمن نظیر جنگ تحمیلی خنثی خواهد شد گفت: ایران اسلامی از اول انقلاب تاكنون از سوی آمریكا تحریم شده است اما در شرایط كنونی فضاسازی رسانه ای ، فشار و تبلیغ آن را بیشتر كرده است.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت نواختن زنگ ایثار و شهادت با شروع سال تحصیلی،اجرای رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدای ارتش در چهارم مهرماه، غبار روبی گلزار مطهر شهدا و دعوت از خانواده های شهدا و برگزاری ادعیه ونماز جماعت در كنار شهدای گمنام تپه نورالشهدا را بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه دهدشت اعلام كرد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ، افتتاح نمایشگاه ایثار و مقاومت در یكی از پارك های شهر دهدشت ، تجلیل از روحانیون و پیشكسوتان هفته دفاع مقدس ، ارایه خدمات پزشكی و ویزیت رایگان ودرمان روستاهای محروم و تجلیل از سربازان نمونه را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس دراین شهرستان برشمرد.

671/7534