بستك - مدير آموزش و پرورش شهرستان بستك با اشاره به آغاز هفته پيوند اوليا و مربيان و حضور ارزشمند اولياء در تحقق اهداف آموزش وپرورش گفت: هفته پيوند اولياء و مربيان تجلي تعامل و مشاركت خانه و مدرسه است.

به گزارش ايرنا، ' ناصر توكلي' روز دوشنبه در نشست نقش خانواده در ايجاد جامعه سالم و بانشاط با دانش آموزان افزود: عرصه آموزش و پرورش بر اين اعتقاد است كه با همدلي، همفكري و هماهنگي از دو نهاد خانه و مدرسه موجب تربيت نسل آينده است.

وي با اشاره به مشاركت حداكثري اولياء در تصميم سازي و تصميم گيري مرتبط با سه محور آموزشي، پرورشي و مسائل رفاهي مدرسه بيان داشت: هفته پيوند فرصت مغتنمي براي هماهنگي و همدلي بيشتر ميان اوليا و مربيان و همچنين بهره گيري از مشاركت اولياء و صاحب نظران تعليم و تربيت در فرايند آموزشي و پرورشي مدارس است.

مديرآموزش وپرورش بستك هفته شكوهمند پيوند اولياء و مربيان را يادآور مشاركت هدفمند نظام تعليم و تريبت دانست و گفت: انجمن اولياء ومربيان در نظام آموزش و پرورش كشور مسوول آشنا كردن و آموزش اولياي دانش آموزان است.

توكلي هدف از تشكيل انجمن اوليا و مربيان را مشاركت اوليا در مسائل مدرسه در جهت ارتقاء امر تعليم و تربيت دانست و گفت: بازي موجب رشد همه جانبه و تعالي و تكامل كودك مي شود و والدين بايد اجازه دهند كودكان در قالب بازي و نشاط و توجه به ابعاد روان شناختي رشد كنند.

وي افزود: ايجاد ارتباط و تعامل مناسب ميان اوليا و مربيان و مسئولان محلي و فراهم نمودن زمينه شناخت ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي والدين در توسعه فعاليت‌هاي تربيتي از اهداف اصلي گراميداشت هفته پيوند اولياء و مربيان در مدارس اين شهرستان است. ك/2

7195/668