تهران بزرگ- ايرنا- جلسه ستاد بازسازي عتبات عاليات غرب استان تهران با حضور معاون سياسي و اجتماعي استانداري تهران تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين جلسه برنامه هاي مربوط به احداث صحن مطهر حضرت زهرا(س) در نجف اشرف توسط ستاد عتبات استان تهران مورد بررسي قرار گرفت .

معاون سياسي اجتماعي استانداري تهران در اين جلسه با اشاره به تعهد ستاد عتبات عاليات استان تهران مبني بر اجراي پروژه صحن مطهر حضرت زهرا (س) گفت: بايد از تمام ظرفيتها وهمه مردم ومسوولان براي انجام اين مهم استفاده شود.

'سيد شهاب الدين چاووشي' ادامه داد: با توجه به عنايت ويژه مقام معظم رهبري در مورد بازسازي عتبات عاليات ، اين پروژه زير نظر آيت الله سيستاني با قوت و قدرت در حال انجام است.

وي با اعلام آغاز اجراي اين كار از يك سال و نيم گذشته، گفت: بايد با برنامه ريزي مناسب شرايطي فراهم شود تا از فرصتي كه به منظور خدمت رساني به اهل بيت عصمت و طهارت فراهم شده به درستي استفاده كرد و كاري كنيم كه مردم نيز در اين امر سهيم شوند.

معاون سياسي اجتماعي استانداري تهران گفت: اجراي طرح صحن مطهر حضرت زهرا(س) در سه طبقه زيرزمين و يك طبقه هم كف در نظر گرفته شده است.

در ادامه فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به امكانات، ظرفيت ها و مهمتر از همه عشق و ارادت مردم شهرستان اسلامشهر گفت: امروز بزرگترين پروژه در نجف اشرف با محوريت و پشتيباني تهراني ها درحال ساخت است و ما نيز در اين امر مقدس شريك مي شويم .

جلسه ستاد بازسازي عتبات و عاليات غرب تهران امروز ( يكشنبه) باحضور معاون سياسي و اجتماعي استانداري تهران ، فرمانداران شهرستان هاي بهارستان، ري، اسلامشهر، رباط كريم و شهريار در فرمانداري اسلامشهر تشكيل شد.

تهرام/7243/ 699