كرمان- ايرنا- هنرمندان تئاتر كرمان در بيست و دومين جشنواره بين المللي تئاتر فجر خوش درخشيدند و رتبه هاي برگزيده و قابل تقدير را از آن خود كردند.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان در همين رابطه روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا بيان كرد: در آيين پاياني سي ‌و دومين جشنواره بين ‌المللي تئاتر فجر كه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در تالار وحدت تهران برگزار شد، با راي داوران، استان كرمان موفق شد در بخش بازيگري زن و مرد، نمايشنامه نويسي و كارگرداني رتبه هاي برگزيده و قابل تقدير را بدست آورد.

'احمد سعيدي' افزود: بر اين اساس در بخش بازيگر زن، 'زهرا كامياب' رتبه برگزيده و 'مژده ناظمي' عنوان تقدير شده جشنواره را براي بازي در نمايش 'رد پر پروانه ‌اي از آن سر دنيا' از استان كرمان به خود اختصاص دادند.

وي ادامه داد: همچنين در بخش بازيگري مرد نيز 'علي صادقي زاده' عنوان تقدير شده را براي بازي در همين نمايش كسب كرد.

سعيدي تصريح كرد: 'جليل اميري' نيز در دو بخش نمايشنامه نويسي و كارگرداني تقدير شده براي متن نمايش و كارگرداني نمايش 'رد پر پروانه ‌اي از آن سر دنيا' به خود اختصاص داد.

وي ضمن تبريك اين موفقيت به كارگردان و بازيگران نمايش 'رد پر پروانه ‌اي از آن سر دنيا' و اهالي تئاتر استان كرمان گفت: استان كرمان در همه رشته هاي هنر اين توانايي و شايستگي را دارد كه در عرصه هاي ملي و بين المللي درخشش چشمگيري داشته باشد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان تصريح كرد: اميدواريم اين موفقيت هاي ‌فرهنگي و هنري همچنان از سوي جوانان شايسته و هنرمندان استان كرمان در همه بخش ها تداوم داشته باشد.ك/3

7443/2624