ساری - ایرنا - دوازدهمین دوره مسابقات علمی عملی شاخه فنی و حرفه ای و سیزدهمین دوره مسابقات علمی كاربردی شاخه كاردانش در مرحله علمی ( تئوری) استانی در سطح استان برگزار می شود.

'اسفندیار نظری ' معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران روز شنبه گفت: این مسابقه در روز دوشنبه این هفته در 6 قطب و 12 حوزه در شهرهای تنكابن ، آمل، بابل، قائمشهر ، ساری و بهشهر ویژه هنرجویان پایه سوم به تفكیك پسر و دختر برگزار می گردد.

نظری تصریح كرد: این مسابقات از بین یك هزار و 445 منتخب هنرجویان هنرستان ها به تفكیك رشته برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان كرد: 16 هزار و 139 نفر هنرجو در پایه سوم، مرحله شهرستانی شركت كردند كه از این تعداد هزار و 445 نفر به مرحله استانی راه یافتند .

وی بیان داشت: مرحله عملی استانی این دوره از مسابقات در روز 14 اسفند ماه 93 از بین هنرجویان فنی و حرفه ای، هر رشته 12 نفر و هنرجویان كاردانش هر رشته 8 نفر به میزبانی شهرستان آمل در علمی كاربردی شاخه كاردانش و بابل در علمی عملی شاخه فنی وحرفه ای برگزارمی گردد.

وی اظهار اشت: قرار است بعد از آزمون مرحله عملی استانی از هر رشته فنی وحرفه ای 6 نفر و از هر رشته كاردانش 4 نفر در آزمون مرحله تئوری كشوری كه اردیبهشت ماه 94 برگزار می شود شركت نمایند .

480 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در مازندران تحصیل می كنند.ك/1

6097