قزوين-ايرنا- معاون عمران و توسعه شهري و روستايي وزير كشور گفت: امسال چهار هزار و 800 دستگاه انواع ماشين آلات به شهرداري هاي با زير 100 هزار نفر جمعيت و دهياري هاي بالاي يكهزار و 500 نفر تحويل داده مي شود.

به گزارش ايرنا، هوشنگ خندان دل روز چهارشنبه در بازديد از كارخانه بهمن ديزل واقع در شهر صنعتي البرز افزود: اين كمك از سوي سازمان همياري شهرداري ها و دهياري ها در جهت مجهز ساختن شهرداري ها و دهياري ها به ماشين آلات مورد نياز صورت مي گيرد.

رييس سازمان همياري ها شهرداريها و دهياري ها گفت: ماشين آلاتي كه به شهرداري ها و دهياري ها تحويل مي شود شامل خودروي آتش نشاني، حمل زباله، لودر و كمپرسي و ديگر ماشين آلات مورد نياز آنها است.

معاون عمران و توسعه شهري و روستايي وزير كشور اظهار اميدواري كرد با اهداي اين ماشين آلات شهرداري هاي زير 100 هزار نفر و دهياري هاي بالاي يكهزار و 500 نفر خدمات خود به مردم را ارتقا داده و به آنها كيفيت ببخشند.

اين مسوول همچنين يادآور شد: پارسال نيز چهار هزار و 800 فقره انواع ماشين آلات به شهرها و روستاهاي كشور تحويل داده شده بود.

خندان دل در ادامه از بخش هاي مختلف كارخانه بهمن ديزل توليد كننده انواع خودروهاي سنگين و نيمه سنگين كه بخش قابل توجهي از خودروهاي مورد نياز سازمان همياري شهرداري و دهياري ها را توليد مي كند، بازديد و بر تسريع در تحويل خودروهاي مربوطه تاكيد كرد.

3013/ 6128