تهران - ایرنا - مدیركل ورزش و جوانان استان تهران از اختصاص دو مجموعه ورزشی تخصصی وزنه برداری به ورزشكاران استان تهران خبر داد و گفت: از وزنه برداری پایتخت به طور جدی حمایت می كنیم تا پویاتر از گذشته فعالیت كند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از تارنمای فدراسیون وزنه برداری، حمیدرضا گرشاسبی در مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان تهران با بیان اینكه این ورزش امید اصلی ورزش ایران در بازی های المپیك است افزود: اكنون هدایت این ورزش به دست اهل خود یعنی علی مرادی افتاده و با مدیریت وی می توان به آینده درخشان وزنه برداری ایران امیدوار بود تا بار دیگر این رشته بتواند در رقابت های بین المللی مدال های زیادی برای كشورمان به ارمغان آورد.

وی به تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر وزنه برداری استان تهران در آینده نزدیك اشاره و اظهار كرد: در سال های اخیر وزنه برداری تهران مظلوم واقع شده و باید از این به بعد تلاش كنیم تا این ورزش دوباره به سمت جلو حركت كند.

گرشاسبی با بیان اینكه برای موفقیت به امكانات نیاز است خاطرنشان كرد: به همین جهت اداره كل ورزش و جوانان استان تهران دو مجموعه ورزشی با فضای مناسب اختصاصی را به وزنه برداری استان تهران تحویل می دهد تا با میزبانی و برگزاری مسابقات بین المللی، وزنه برداری تهران زنده و پویا شود.

مدیر كل ورزش و جوانان استان تهران همچنین به انتخاب تورج فرهادی به عنوان رییس هیات وزنه برداری استان تهران اشاره كرد و گفت: مسوولیت فرهادی با كسب رای قاطع سنگین تر از قبل شده و به طور حتم با توجه به سابقه مدیریتی قابل قبولی كه دارد می تواند شرایط وزنه برداری تهران را خیلی زود در كنار حمایت های ما بهبود ببخشد.

لازم به ذكر است در نشست مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان تهران تورج فرهادی با اكثریت آرا به مدت چهار سال به ریاست این هیات انتخاب شد.

فرهادی از دی ماه سال گذشته سرپرستی این هیات را بر عهده داشت.

تهرام**2079// 1625