رئیس هیات وزنه برداری استان تهران انتخاب شد

تهران -ایرنا- مجید عرب بافرانی با کسب ۱۴ رای کامل اعضای مجمع انتخاباتی، به مدت ۴ سال رئیس هیات وزنه برداری استان تهران شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری تهران با حضور علی مرادی رییس فدراسیون، رضا گل‌محمدی مدیرکل اداره ورزش استان تهران و ۱۴ نفر به عنوان اعضای مجمع در اداره کل ورزش استان برگزار شد.  

همچنین در این مجمع انتخاباتی ۸ نامزد برای تصدی مدیریت این هیات شرکت داشتند که در نهایت بافرانی توانست با ۱۴ رای(۱۴ نفر اعضای مجمع انتخاباتی بودند) قاطعانه سکان دار ریاست این هیات مدال آور شود.

گفتنی است مابقی نامزدها انصراف داده و یا نتوانستند آرای مجمع انتخاباتی را کسب کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در این مجمع با بیان اینکه نیاز است که تعامل لازم فی مابین اداره کل و فدراسیون به خوبی برقرار شود خاطر نشان کرد: باید اعضای مجمع برای پیشرفت بیشتر این هیات در چهار سال آتی تعامل مشترکی داشته باشند چراکه موفقیت این هیات در تعامل خلاصه می‌شود.

رضا گل‌محمدی بیان کرد: از رئیس جدید هیات انتظار می‌رود تا با تفکر تیمی و استفاده از نظرات پیشکسوتان، مربیان و مدال آوران برای تحقق اهداف این رشته در استان تهران بیشترین بهره را ببرند چراکه ورزش تهران الگوی بارز ورزش کشور است.  

وی همچنین به شیوع کرونا و تعطیلی برخی از رشته های پر برخورد و بدنسازی، استخرهای سرپوشیده اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث شد ورزش تهران خسارت زیادی مالی را ببیند که در این راستا با همکاری دولت و وزارت ورزش در صدد هستیم این مشکلات را رفع کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطر نشان کرد که با توجه به دستور العمل ستاد ملی کرونا و استانداری رشته های پربرخورد، بدنسازی، رزمی و استخرهای سرپوشیده تعطیل هستند.  

رئیس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه  مطرح شده که فدراسیون و اداره کل با یکدیگر تعامل ندارد، گفت: چنین چیزی را تکذیب می کنم بلکه تاکنون با همکاری و تعامل دوسویه توانسته ایم به غنای ورزش وزنه برداری استان تهران بیفزاییم.

وی تصریح کرد که از معترضان می خواهم دست از حاشیه سازی ها برداشته و به فعالیت و پویایی این ورزش بیشتر توجه کنند.  

مرادی با بیان اینکه از شرایط و وضعیت ورزش استان  به خوبی مطلع هستم گفت که از مدیر کل ورزش استان می خواهم بیشتر به باشگاه‌های تخصصی توحید و نصر توجه کنند چراکه این مجموعه از دیرباز به عنوان مراکز استعداد یابی و مسابقات این ورزش مطرح بوده اند.  

رضا خرم پیش از این به عنوان سرپرست هیات وزنه برداری استان تهران فعالیت داشت.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha