يزد - ايرنا - فرماندار مهريز گفت: رعايت كامل قانون در تمامي مراحل انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي توسط مجريان و كانديداها موجب مشاركت حداكثري مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي است .

به گزارش ايرنا سيد محمد رستگاري پنجشنبه شب در جلسه توجيهي و هماهنگي با حضور نمايندگان نامزدهاي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مهريز افزود: همه مجريان ، كانديداها و هواداران آنها بايد به دقت نسبت به رعايت مقررات در انتخابات عمل كنند .
وي اضافه كرد: برگزاري انتخابات سالم و قانونمند موجب دلگرمي و اعتماد بيش از گذشته آحاد مردم به نظام و انقلاب اسلامي و زمينه ساز مشاركت فعال و گسترده آنها در هفتم اسفندماه است .
فرماندار مهريز گفت: تاكنون تمامي مراحل انتخابات در شهرستان مهريز طبق مقررات و با هماهنگي و همكاري بخش هاي مختلف اجرايي ، بازرسي ، نظارت و ساير عوامل صورت گرفته است .
رستگاري افزود: رعايت كامل مقررات و تحقق دقيق روشمار انتخابات جزو برنامه هاي اصلي مجريان و عوامل برگزار كننده انتخابات در اين شهرستان است .
وي گفت: 28 كانديدا در اين حوزه انتخابيه گسترده براي ورود به مجلس دهم فعاليت مي كنند و يك هزار و 300 نفر نيروي اجرايي ، بازرسي و نظارتي در قالب 53 شعبه اخذ راي حضور دارند .
همچنين دادستان عموم و انقلاب مهريز در اين جلسه از كانديدها و حاميان آنها خواست تا با دقت نسبت به رعايت مقررات در تمامي مراحل انتخابات اقدام كنند .
در پايان اين جلسه نمايندگان كانديداهاي مجلس به طرح نظرات خود پرداختند .
دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري در هفتم اسفندماه در كشور برگزار مي شود .
مهريز به همراه ابركوه، خاتم، بافق و بهاباد يك نماينده راهي مجلس شوراي اسلامي مي كنند.
مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد .
7541/ 6197