رییس‌کل دادگستری یزد: دستگاه قضا اجازه تخلف در انتخابات نمی‌دهد

یزد- ایرنا- رییس‌کل دادگستری یزد گفت: دستگاه قضا طبق مقررات اجازه هیچگونه تخلف در امر برگزاری انتخابات نمی‌دهد و همه باید پایبند به اجرای دقیق وظایف خود باشند.

حجت‌الاسلام " حسین طهماسبی " روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: همه افراد به خصوص نامزدهای انتخابات و حامیان آنها باید فقط در چارچوب عمل به مقررات به فعالیت بپردازند.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگان آنها در استان باید برای عمل به قانون و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش کنند.

این مسئول تاکید کرد: صادق بودن با مردم و رعایت قانون توسط نامزدهای انتخابات و حامیان و نمایندگان آنها یک وظیفه و رسالت مهم محسوب می‌شود.

طهماسبی بیان کرد: دستگاه قضا در تمامی مراحل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با جدیت به وظایف قانونی خود برای برگزاری انتخابات سالم عمل می‌کند.

وی گفت: آحاد مردم باید به دور از فضای هیجانی در کنار مشارکت بالا در انتخابات پیش‌رو با بررسی کامل تصمیم گیری کنند و در سرنوشت خود و آینده کشور مشارکتی مناسب داشته باشند.

رییس‌کل دادگستری یزد گفت: طبق مقررات، مجری اصلی انتخابات در کشور ما خود مردم هستند و نهادها و مسئولان فقط تسهیل‌گر آن محسوب می‌شوند.

طهماسبی افزود: مردمی بودن انتخابات در ایران اسلامی یک اصل مهم و یک ویژگی خاص و ارزشمند است و همه باید برای برگزاری باشکوه آن همکاری کنند.

۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پور محمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha