يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در پيامي از حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه قدرداني كرد .

به گزارش روابط عمومي دفتر آيت الله محمدرضا ناصري كه روز شنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت در اين پيام آمده است: درود خداوند بر ملت بزرگ ايران كه با درايت و هوشياري و با عشق و علاقه وافر به نظام جمهوري اسلامي و اهداف بزرگ انقلاب و پاسخ به نداي مقام معظم رهبري از اين امتحان الهي سربلند بيرون آمدند.
اين پيام مي افزايد: باوجود تبليغات وسيع دشمنان با شكوه و عظمت و افتخار ثابت كردند كه همواره پاي در صحنه هاي حضور دارند و هر كجا كه لازم باشد از كيان جمهوري اسلامي دفاع خواهند كرد.
در اين پيام مي خوانيم؛ درود خداوند بر مردم استان يزد كه همراه با ديگر هم وطنانمان در صفوفي دشمن شكن و عزت بخش به پاي صندوق هاي رأي آمدند و به نامزد مورد نظر خود در مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي رأي دادند.
هر رأي آنها تيري است به قلب دشمنان قسم خورده ي كه مي بينند بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامي مردم همچنان در كنار نظام و رهبرشان ايستاده اند و انشاء الله اين را تا آخر ادامه خواهند داد.
ناصري آورده است: اينجانب از عموم مردم استان كه چنين عظمتي را آفريدند و وحدت و همدلي را رونق بخشيدند و در كلاس انسانيت، درايت، هوشياري و ايمان درس وفاداري آموختند صميمانه تشكر مي كنم و ضمن تبريك به نامزد هاي منتخب مردم برنده واقعي اين انتخابات با شكوه را مردم شريف مي دانم و دعاي خير خود را نثار آنها مي كنم.
خداوند به مردم استان عزت و شرافت و به منتخبين و نمايندگان مردم توفيق خدمت گذاري و رسيدگي به حال محرومان و مستضعفان عنايت فرمايد.
همرمان با سراسر كشور ، انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري روز جمعه در هفتم اسفندماه با حضور گسترده مردم دارالعباده يزد برگزار شد.
7536/8068