گناباد- ايرنا- رئيس مركز فوريتهاي پزشكي گناباد و بجستان گفت: اين مركز براي خدمات رساني به مسافران در تعطيلات نوروزي در آماده باش كامل قرار دارند.

دكتر جواد باذلي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين ايام تمام 15 پايگاه فوريتهاي پزشكي با استعداد كامل نيروي انساني و امداد و نجات در مناطق شهري و روستايي شهرستانهاي گناباد و بجستان به مسافران و مصدومان سوانح احتمالي خدمات رساني مي كنند.
وي اظهار كرد: به منظور تسريع در خدمات رساني به مسافران در تعطيلات نوروزي آمبولانس هاي اورژانس 115 در اين مدت با استقرار در حاشيه جاده هاي ارتباطي در اسرع وقت خدمات لازم به مصدومان حوادث احتمالي را ارائه مي دهند.
وي گفت: طرح امداد نوروزي مركز فوريتهاي پزشكي گناباد و بجستان از 25 اسفند ماه سال جاري آغاز شده و تا پانزدهم فروردين ماه سال 1395 ادامه مي يابد.
باذلي افزود: نيروهاي پايگاههاي اورژانس تمام جاده هاي ارتباطي شهرستانهاي گناباد و بجستان را زيرپوشش دارند.
وي از رانندگان وسايل نقليه و مسافران نوروزي خواست با رعايت قوانين و مقررات از هر گونه اقدامهاي مخاطره آميز كه جان خود و همسفرانشان را به مخاطره مي اندازد، جلوگيري كنند.
حدود 130 هزار نفر از جمعيت شهرستانهاي گناباد و بجستان زيرپوشش 15 پايگاه اورژانس شهري و جاده اي مركز فوريتهاي پزشكي اين شهرستانها قرار دارند.
گناباد در 287 كيلومتري و بجستان در 278 كيلومتري جنوب مشهد قرار دارند.
2095/ 6053