ايلام - ايرنا - معاون خدمات شهري شهرداري ايلام گفت: با توجه به بارش شديد باران، 20 گروه اجرايي شهرداري براي مقابله با آبگرفتگي معابر عمومي شهر ايلام در آماده باش هستند.

رمضان كرمي روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: هر كدام از اين گروه ها در قالب 5 نفر كار پاكسازي جداول و معابر و هدايت اصولي روان آب ها بداخل جداول را به منظور جلوگيري از آبگرفتگي معابر عمومي شهر انجام مي دهند.
وي افزود: همچنين در صورت نياز ماشين آلات و وسايل نقليه سنگين حوزه نقليه شهرداري نيز براي مقابله با آبگرفتگي معابر عمومي شهر ايلام بكارگيري خواهند شد.
كرمي تاكيد كرد: نيروها و تجهيزات خدمات شهري، فضاي سبز، نقليه و آتش نشاني شهرداري ايلام نيز براي مقابله با حوادث احتمالي در اين ايام آماده باش هستند.
معاون خدمات شهري شهرداري ايلام يادآور شد: با وجود بارش شديد باران آبگرفتگي معابر شهر ايلام مقطعي و جزيي است و نيروهاي خدمات شهري شهرداري تا پايان بارندگي ها در زمينه بازگشايي آنها به فعاليت خود ادامه مي دهند.
كرمي با بيان اينكه مردم با ريختن زباله و نخاله در كانال ها و جداول سهم زيادي در آبگرفتگي معابر دارند از تمامي شهروندان و مسافران نوروزي خواست از ريختن زباله و نخاله در معابر و جداول خودداري كنند.
6032/9002