سنندج- ايرنا- مدير شهرداري منطقه دو سنندج گفت: در راستاي كاهش ترافيك و همچنين براي جلوگيري از تصادف، عمليات اصلاح هندسي و احداث ميدان در سه راهي شيخ رش نايسر اجرا شد.

عليرضا كاظمي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ترافيك را يكي از مهمترين معضلات در ناحيه منصل شهري نايسر دانست كه مشكلات زيادي براي ساكنان اين ناحيه به وجود آورده است و افزود: با توجه به بازديدهاي اخير شهردار و اعضا شوراي شهر سنندج و همچنين بر اساس مصوبه شوراي ترافيك، عمليات اصلاح هندسي در اين ناحيه در دستور كار قرار گرفت.
ناحيه منفصل شهري نايسر با حدود 70 هزار نفر جمعيت در ورودي پليس راه همدان واقع شده است.
او گفت: با هدف سهولت در تردد و همچنين كاهش زمان سفر عمليات احداث دور برگردان مابين تقاطع شهيد ورمقاني و تقاطع بعثت در كمربندي دكتر حسيني نيز اجرا شد.
به گفته وي با احداث اين دور برگردان ديگر خودروهايي كه در اين مسير تردد مي كنند براي دور دادن نياز نيست مسافت زيادي را تا رسيدن به تقاطع هاي اين كمربندي طي كنند.
كاظمي همچنين عنوان كرد: بر اساس مصوبه شوراي ترافيك تمامي محل هاي دور زدن در مسير چهار راه انقلاب به سمت ميدان انقلاب مسدود شد.
وي اظهار اميدواري كرد با انجام عمليات اصلاح هندسي و همچنين احداث دور برگردان و اجراي نمودن مصوبات شوراي ترافيك بتوانيم در راستاي كاهش ترافيك در سطح منطقه گام هاي اساسي برداريم.
شهر سنندج مركز استان كردستان با 500 هزار نفر جمعيت توسط سه منطقه و يك ناحيه شهرداري اداره مي شود و از دو سال گذشته نيز در سه ناحيه منفصل شهري سنندج، شهرداري داير شده است.
3033/1904