قم - ايرنا - شهردار قم با صدور پيامي به مناسبت 27 ارديبهشت ماه روز ملي ارتباطات و روابط عمومي گفت: مديريت در كنار روابط عمومي و استفاده از ابزار ارتباطي است كه مي تواند ظرفيت ‌ها و توانمندي‌ هاي خود را نشان داده و نقش كليدي در فعاليت هاي اجتماعي ايفا كند.

در پيام سيد مرتضي سقائيان نژاد كه نسخه اي از آن روز يكشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است: امروزه با گسترش فناوري هاي نوين و به تبع آن افزايش ارتباطات، جهان هستي به مثابه شهري كوچك درآمده كه همه شهروندان با يكديگر به راحتي امكان ارتباط و تبادل اطلاعات دارند و در اين زمان توجه به استفاده صحيح و كارآمد از وسايل ارتباط جمعي و به كارگيري اين ابزار در مسير صحيح از اهميت بالايي برخوردار است.
پيام ادامه يافته است: همانطور كه در دنياي امروز اركان جوامع بشري بر زيرساختي به عنوان علم ارتباطات استوار است، سازمان‌ها نيز براي موفقيت، دوام و بقاي خود نيازمند استفاده از علم ارتباطات هستند و روابط عمومي ‌ها در اين زمينه نقش اصلي را ايفا مي كنند.
پيام حاكي است: در اين راستا تعامل هدفمند و دوسويه با مخاطبان، انتقال و اشتراك اطلاعات دقيق و صحيح، دريافت اشكالات سيستم از مخاطب و رفع آنها و ارائه اطلاعات مشاوره اي براي ارتقاي جايگاه سازماني از ويژگي هاي اساسي روابط عمومي ‌هاست كه توجه به آنها ارتقاي جايگاه سطوح مديريتي و به دنبال آن رضايتمندي مخاطب را در پي خواهد داشت.
شهردار قم با گراميداشت 27 ارديبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومي و با تقدير از فعالان عرصه اطلاع رساني و ارتباطات استان قم، ابراز اميدواري كرده است: به مدد تلاش و همت آنها، شاهد ارتقاي سطح رضايتمندي مردم از مجموعه مديريت شهري همراه با ارتقاي سطح خدمات شهري در جامعه و تحقق اهداف عاليه جامعه اسلامي باشيم.
8138/ 1175