مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر، 50 كيلوگرم ترياك از يك دستگاه تريلي حامل شكر در اين شهرستان كشف شد.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كنترل و بازرسي خودروها در ايستگاه بازرسي شهيد محمدنژاد مياندوآب، با هوشياري عوامل انتظامي مستقر در اين ايستگاه، از يك دستگاه خودرو تريلر كه حامل 23 تن شكر بود، مقدار 50 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.
وي اضافه كرد: مواد مخدر كشف شده به شكل ماهرانه اي در داخل كيسه هاي شكر جاسازي شده بود.
شيخ نژاد ارزش ريالي اين مواد مخدر را يك ميليارد و 500 ميليون ريال عنوان كرد و افزود: راننده اين تريلي اين محموله را از شهر اهواز بارگيري كرده بود و قصد داشت آن را به استان آذربايجان شرقي انتقال دهد.
وي افزود: در اين راستا اين تريلر توقيف و راننده آن نيز دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي به همراه مواد مكشوفه جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شد.
فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: پديده شوم و خانمان سوز اعتياد بدون مشاركت مردم از ميان برداشته نخواهد شد، بنابراين همكاري شهروندان با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر گام موثري در برخورد با اين بلاي خانمان سوز است.
به گزارش ايرنا، اعضاي شوراي تامين شهرستان مياندوآب نيز پس از كشف اين محموله از آن بازديد كردند.
شهرستان مياندوآب يكي از محل هاي مهم گذر كالاهاي قاچاق از مناطق مرزي جنوب آذربايجان غربي، استان كردستان و مرزهاي غربي كشور به شهرهاي عمقي به شمار مي رود.
شهرستان مياندوآب با بيش از 260 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و در مسير ارتباطي استان هاي آذربايجان غربي، شرقي و استان كردستان واقع شده است.
6185/1905