اراك - ايرنا -نمايندگي مجمع رهروان امر به معروف و نهي از منكر در استان مركزي به مسئوليت عبدالرحيم عليپور آغاز به كار كرد.

عليپور روز پنجشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: شروع كار مجمع رهروان امر به معروف و نهي از منكر به اهتمام تعدادي از فرماندهان دوران دفاع مقدس به عنوان خيزش مردمي در لبيك گويي به نداي ولي امر مسلمين براي احياء و اجراي امر به معروف و نهي از منكر شكل گرفته و اساسنامه آن به تائيد وزارت كشور رسيده است.
وي بيان كرد: اين تشكل مردم نهاد مطابق تفاهم نامه اي تحت حمايت همه جانبه ستاد امر به معروف و نهي از منكر كشور قرار دارد و به تبع آن در 31 استان و شهرستان هاي تابعه نيز به همين شكل فعاليت مي كند.
وي اظهاركرد: اين انجمن بر اساس اصل هشتم قانون اساسي و نيز مصوبه فروردين ماه 94 مجلس شوراي اسلامي كه در ارديبهشت ماه همين سال به تائيد شوراي نگهبان رسيد، اقداماتي در رابطه با تذكر لساني و كتبي انجام مي دهد.
مسئول نمايندگي مجمع رهروان امر به معروف و نهي از منكر استان مركزي گفت: در همين راستا ستاد امر به معروف و نهي از منكر كشور مكاتباتي با آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي رئيس ستاد و سردار محسن كريمي دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان مركزي براي همكاري با اين تشكل مردم نهاد انجام داده است.
عليپور افزود: اين انجمن همچنين در نامه هايي جداگانه خطاب به استاندار استان مركزي، نماينده ولي فقيه در استان و فرماندهان سپاه و نيروي انتظامي اين استان همكاري آنان را براي اجراي هر چه بهتر برنامه هاي مجمع مردمي رهروان امر به معروف و نهي از منكر استان مركزي طلب كرده است.
6066/6012