مجمع رهروان امر به معروف در ۹ شهرستان استان یزد راه‌اندازی شد

یزد- ایرنا- رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: تاکنون به غیر از سه شهرستان یزد، بافق و اشکذر در سایر شهرستان‌های استان، این مجمع با همکاری مردم و همراهی مسئولان تشکیل و طبق مقررات فعالیت می‌کنند.

" اکبر فتوحی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد مردمی و انقلابی در راستای پیگیری اوامر مقام معظم رهبری برای اجرایی شدن و فرهنگ سازی این واجب مهم الهی است.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان که تاکنون در اکثر شهرستان‌ها در یکسال اخیر برای تشکیل و فعالیت مجمع همراهی داشتند ادامه داد: اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب گسترش ارزش‌های الهی و انسانی و پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی می شود.

این مسئول بیان کرد: این مجمع مجموعه‌ای مردم نهاد است که با هدف ایجاد شبکه گسترده و متحد از نیروهای مردمی و دلسوزان انقلاب و به منظور احیای فرهنگ مطالبه گری و نظارت عمومی و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است و در هر شهرستان ۱۲ عضو دارد.

مجمع رهروان امر به معروف در ۹ شهرستان استان یزد راه‌اندازی شد

فتوحی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و بصیرتی، دوره‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و بررسی و پیگیری مطالبات مردم جزو مهمترین طرح‌هایی است که سالیانه توسط مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر پیگیری و اقدام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha