بوشهر- ايرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هنرعلاوه بر اينكه بايد درعرصه ها و زمينه هاي مختلف بروز و ظهور پيدا كند بايد از افول روحيه اسلامي و انقلابي در آن جلوگيري شود.

به گزارش ايرنا، سردار فتح الله جميري روز جمعه درنشست با هنرمندان بسيجي استان بوشهر افزود: روحيه انقلابي هنر نبايد مورد غفلت قرار گيرد زيرا مغفول شدن از روحيه انقلابي هنر به هيچ وجه شايسته هنرمندان بسيجي نيست.
وي بيان كرد: با توجه به نقش و رسالت هنرمندان بسيجي در زمينه‌هاي مختلف ارزشي، هنر اسلامي و انقلابي در برنامه بسيج هنرمندان استان بوشهر نيز بايد بطور تاثيرگذاري تبلور پيدا كند.
جميري گفت: گسترش هنر و تاثير آن درلايه‌هاي مختلف جامعه بسيار اثرگذار است از اين رو هنرمندان بسيجي بايد نقش خود را در توسعه همه جانبه استان بوشهر و كشور بكار گيرند.
وي با تاكيد براينكه آثار هنري بايد داراي روح انقلابي و اسلامي باشد ادامه داد: آثار هنري نبايد از غناي اسلامي و انقلابي تهي شود و هنرمندان بسيجي بايد در كارها و آثار خود غناي اسلامي و انقلابي را بطور ويژه اي نشان دهند.
جميري با بيان اينكه موفقيت انقلاب اسلامي، ايجاد روحيه انقلابي، حماسي و اسلامي درهمه عرصه هاست افزود: وقتي رهبر معظم انقلاب اسلامي بر توجه به روحيه اسلامي و انقلابي تاكيد دارند بايد همه آحاد جامعه بويژه بسيجيان و هنرمندان اين امر را در فعاليتهاي خود نشان دهند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهاركرد: كميت و كيفيت آثار هنري با روحيه حماسي و انقلابي بايد بيشتر نشان داده شود.
جميري ادامه داد: هنر انقلابي و حماسي بايد به شكل تهاجمي در اجتماع وجود داشته باشد و هنرمندان بسيجي و آثار هنري و ادبي آنها بايد مورد حمايت قرار گيرد.
وي با بيان اينكه هنر بايد داراي غنا و پرمحتوا باشد افزود: هنرمند بايد روح اسلامي و انقلابي را در آثار خود نمايان كند زيرا آن چيزي كه انقلاب اسلامي را حفظ كرده روحيه حماسي و انقلابي است و اين مهم سبب وحشت و ترس دنياي استكبار شده است.
فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: دشمنان و استكبار جهاني با دولت‌ها و نظام‌ها مي‌توانند در بيفتند ولي با انقلابها كه داراي روح حماسي و اسلامي است نمي‌توانند وارد مبارزه شوند.
7212/6043