سنندج- ایرنا- همایش علمی كاربردی مسوولان دفاتر مدیریت عملكرد بهزیستی كشور از امروز چهارشنبه در مجتمع شهید فیاض بخش بهزیستی سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این همایش دو روزه مسوولان دفاتر مدیریت عملكرد ادارات كل بهزیستی سراسر كشور حضور دارند و در 2 روز به ارزیابی و بررسی عملكرد این سازمان در سطح كشور می پردازند.
در مراسم آغاز به كار این همایش مشاور رئیس و مدیركل دفتر مدیریت عملكرد سازمان بهزیستی كشور، نماینده مردم سنندج، دیواندره و كامیاران در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كردستان و جمعی از مسوولان استانی حضور داشتند.
مدیركل بهزیستی كردستان در آغاز این همایش، تعامل و همكاری مسوولان ارشد استان با سازمان بهزیستی را موجب ارائه خدمات مطلوب این سازمان حمایتی به مخاطبان خود دانست و گفت: تعامل دستگاه های دولتی در استان با بهزیستی در بهترین شرایط قرار دارد و این موضوع به ارائه خدمات مطلوب بهزیستی كمك شایانی كرده است.
سید صباح قریشی تمام تلاش این سازمان را ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف دانست و افزود: در حد توان و بضاعت خود و در چارچوب قوانین و مقررات به جامعه هدف در راستای رفع مشكلات و نیازهای آنان كمك می كنیم.
او همچنین از مشاركت و همراهی مردم خیر استان كردستان با این سازمان نیز قدردانی كرد و گفت: كردستان در زمینه مشاركت های مردمی در سطح كشور در رده برتر قرار دارد و این جای قدردانی از خیرین و مردم خیرخواه دارد.
مدیركل بهزیستی كردستان در ادامه سخنان خود یكی از برنامه های این اداره كل در راستای شفاف سازی و سالم سازی اداری را واگذاری امور به بخش غیردولتی و تشكل ها دانست و گفت: بیشتر بخش های بهزیستی در كردستان به بخش غیردولتی واگذار شده است.
به گفته او بهزیستی به 717 تشكل غیردولتی جهت فعالیت در كردستان مجوز فعالیت داده است.
قریشی در ادامه سخنان خود اظهار كرد: اكنون 99 هزار نفر در استان كردستان از بهزیستی خدمات دریافت می كنند كه تنها 23 هزار نفر آنها مستمری بگیر و تحت پوشش این نهاد هستند.
او كمك به افراد نیازمند را نیز جزو برنامه های بهزیستی كردستان دانست و گفت: افرادی كه نیازمندی آنها برای مجموعه بهزیستی محرز شود مورد حمایت های این نهاد قرار می گیرند.
3033/1904