۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84574314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مبنای مدیریتی در دولت سیزدهم عدالت است

سنندج- ایرنا- مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: مبنای مدیریتی در دولت سیزدهم برپایه عدالت و تلاش مداوم و مستمر است و همه مدیران و مسوولان ما باید این مهم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، اصغر کاظمی روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید بهزیستی کردستان اظهار داشت: کار کردن در سازمانی همانند بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی که جامعه هدف آن جز خدا پناهی ندارند کار بسیار سنگینی بوده و با سختی‌های زیادی روبرو است.

وی افزود: در دولت سیزدهم مبنای مدیریتی بر عدالت و تلاش مستمر است و کسی که مسوولیتی را بر عهده می‌گیرد باید مرامنامه‌ای را امضا کرده و بر اساس آن کار کند و در این میان قبول مسوولیت در سازمان های حمایتی همانند بهزیستی باید تلاش برای رضایت مددجویان و جامعه هدف باشد.

مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: هدف غایی همه ما در قبول مسوولیت‌هایمان باید کسب رضایت مردم و جامعه هدفمان بوده و اولویت و مبنای فعالیت‌ها برپایه ایجاد عدالت باشد.

وی در ادامه با تقدیر از خدمات بیش از یک دهه ای، صباح قریشی مدیرکل قبلی سازمان بهزیستی کردستان گفت: وی در دوران مدیریتی خود با تمام توان تلاش کردند خدمات مطلوب و عادلانه به جامعه هدف این سازمان ارائه شود و امروز با سرفرازی این مسند را ترک کرده و به افتخار بازنشستگی نائل خواهند آمد.

کاظمی یادآور شد: در انتخاب مدیرکل جدید تلاش شد این فرد از میان نیروهای استان انتخاب شود و نیرویی از خارج وارد استان وارد نشود لذا یکی از نیروهای سازمان به عنوان سرپرست انتخاب شد که امید می‌رود با ادامه تلاش‌های مدیرکل قبلی و همراهی مجموعه برای کسب رضایت جامعه هدف بیش از پیش تلاش کنند.

در ادامه این آیین از خدمات  بیش از یک دهه‌ای صباح قریشی تقدیر شد و حسین رسولی به عنوان سرپرست سازمان بهزیستی کردستان معرفی شد.

حسین رسولی پیش از این معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان کردستان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha