كرمانشاه- ايرنا- معاون فرماندار روانسر گفت: انسجام و اقتدار كنوني كشور يكي از ثمره هاي مهم دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار ايرنا؛ بساطعلي نوري روز يكشنبه در جلسه ستاد گراميداشت برنامه هاي هفته دفاع مقدس اين شهرستان افزود: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت و پايمردي رزمندگان اسلام و شهداي والامقامي است كه با نثار جان خود ، از ميهن، دستاوردها و ارزش هاي انقلاب پاسداري كردند تا امروز كشور در آرامش و امنيت به سر ببرد.
وي تصريح كرد: گراميداشت هفته دفاع مقدس گراميداشت رشادت‌ها و شجاعت‌هاي ملت بزرگ ايران است.
معاون فرماندار روانسر با اشاره به فداكاريهاي و از خودگذشتگي هاي ايثارگران هشت سال دفاع مقدس اضافه كرد: انتقال صحيح اين ميراث ماندگار به نسل كنوني براي مقابله با جنگ نرم دشمنان و جلوگيري از معضلات اجتماعي بسيار موثر است.
نوري بر همكاري همه ادارات و نهادها براي برگزاري هر چه بهتر برنامه هاي اين هفته تاكيد كرد.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه روانسر نيز گفت: امنيت و اقتدار امروز ايران اسلامي مديون ايثارگريها و فداكاريهاي رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.
سرهنگ علي اصغر اله دانه يكي از اهداف برگزاري برنامه هاي دفاع مقدس را آگاهي دادن به جوانان برشمرد و ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس ثمرات فراواني را براي انقلاب و كشور عزيزمان به ارمغان آورد كه ايستادگي و مقاومت در برابر تحريم ها و زورگويي ها يكي از نتايج آن است.
وي ديدار با خانواده هاي شهدا و تجديد ميثاق با آرمان هاي شهيدان، غبار روبي مزار شهدا، ، مسابقات ورزشي ، مراسم تجليل از پيشكسوتان جهاد و شهادت ، برپايي نمايشگاههاي فرهنگي، برگزاري يادواره هاي شهداي آبروي محله ،جشنواره بازي هاي بومي محلي و مراسم تجليل از مادران شهدا را از مهم ترين برنامه هاي گراميداشت اين هفته در روانسر اعلام كرد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعيت در 60 كيلومتري شمال غربي كرمانشاه قرار دارد.
8066/7455