دفاع مقدس تابلو تمام نمای وفاداری ملت ایران به امام (ره) و انقلاب بود

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور گفت: دفاع مقدس تابلو تمام نمای عشق، ایثار، وفاداری، دلیری و دلیرمردانی از تبار خمینی کبیر (ره) بود که امروز عزتمندانه و صادقانه در رکاب رهبر معظم انقلاب هستند.

سرهنگ «علی‌اصغر اله‌دانه» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای شهرستان کنگاور اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، پایمردی ها و عظمت یک ملت بزرگ است و آنچه به منصه ظهور رسید اراده آهنین یک ملت بود.

وی افزود: دلیرمردانی که در مقابل صبر و استقامت بر سر پیمان خود صادقانه ایستادند و به طور قطع مسیر آینده کشور امید بخش، روشن و آینده از آن اسلام است ولی شرط تحقق آن ایمان می‌باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور با بیان اینکه امروز ایدیولوژی به نام اسلام ناب محمدی (ص)، هژمونی پوشالی آمریکا را در هم شکسته است، گفت: آمریکایی ها مفتضحانه از عراق و افغانستان بیرون رفتند ولی درحالی که اسلام و انقلاب اسلامی از هر نقطه ای که حمایت کردند الان عزتمند و با اقتدار هستند.

سرهنگ اله‌دانه اضافه کرد: امروز به زعم همه سیاستمداران شاهد اضمحلال و تضعیف امپریالیسم غرب هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور هشت تیم از مسئولان، از بیش از ۲۰۰ خانواده معظم شهید در این شهرستان تقدیر می‌شود.

تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به نمایندگی از ۱۷ هزار و ۵۰۰ رزمنده، برگزاری یادواره شهدا، آبروی محله و یادواره های خانگی، دیدار با نماینده ولی فقیه، اجرای برنامه های فرهنگی هنری، شب شعر، تهیه موشن گرافی و مصاحبه با رزمندها از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کنگاور است.

از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان تجلیل از ورزشکاران و نخبگان، رتبه‌های علمی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، سرکشی از خانواده های محروم و معلول، اعزام مبلغین دینی به روستاها، ویزیت رایگان، تعمیر و مرمت خانه‌هایی نیاز به مرمت، برگزاری جشنواره های بومی محلی، طرح شهید رهنمون، طرح شهید سلیمانی و تجمع جوانان انقلابی بیانیه گام دوم انقلاب در یکی از میادین سطح شهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha