یزد - ایرنا - مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد گفت: این شورا طبق مقررات وظیفه مهم خود پیرامون صیانت از آرای مردم را در انتخابات پیش رو انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید ناصر محمدی روز یكشنبه در نشست تعدادی از مسئولان و سرناظران شورای نگهبان در مهریز افزود: تك تك آرای مردم در انتخابات یك امانت بزرگ محسوب می شود.
وی ادامه داد: ناظران و سرناطران زیرپوشش شورای نگهبان در سطح استان یزد وظایف قانونی خود را با درایت و دقت برای برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و گسترده انجام می دهند.
مسئول دفتر شورای نگهبان یزد اظهار داشت: ناظران و سرناظران و تمامی مولیان امر به خوبی با وظایف خود در امر برگزاری انتخابات سال آینده آشنا هستند و در این خصوص مشكلی وجود ندارد.
محمدی گفت: از مسائل مهم در انتخابات ها در جامعه اسلامی ما همان حضور گسترده و آگاهانه مردم در این عرصه است كه موجب اقتدار و عزت نام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
وی افزود: هرچه حضور مردم بیشتر و توام با بینش و بصیرت باشد دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناكام می مانند بنابراین عظمت نظام ما و تقویت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در همراهی مردم است.
در این نشست همچنین مسئول دفتر شورای نگهبان مهریز گزارشی در خصوص آخرین وضعیت برنامه های آموزشی ناظران و سرناظران و آمادگی آنها برای برگزاری انتخابات باشكوه سال آینده ارائه داد.
انتخابات شوراهای اسلامی و رئیس جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال 1396 برگزار می شود.
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت از توابع استان یزد دارای 300 ناظر است.
7536/5054 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@