۲ هزار و ۵۰۰ ناظر شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری در یزد نظارت می‌کنند

یزد- ایرنا- مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان یزد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر شورای نگهبان بر چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در این استان نظارت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی روز جمعه در همایش آموزشی و توجیهی ناظران شورای نگهبان استان افزود: بر اساس مقررات در هر شعبه اخذ رای سه یا چهار ناظر بر حسب ضرورت، رسالت خود را با دقت و درایت انجام می‌دهند.

وی با قدردانی از تمامی دست اندرکاران انتخابات به خصوص ناظران در سطح ۱۲ شهرستان استان یزد ادامه داد: رعایت کامل مقررات به خصوص صیانت از تک تک آرای مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه، هدف و برنامه اصلی شورای نگهبان است.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان یزد گفت: تاکنون مشخصات بیش از سه هزار ناظر مرد و زن در سیستم شورای نگهبان ثبت شده است که پس از گزینش و تائیدیه نهایی از ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر در شهر یزد و ۱۱ شهرستان استان در هشتم تیرماه امسال استفاده می‌شود.

محمدی به اهمیت رعایت دقیق مقررات در تمامی مراحل برگزاری انتخابات و جلب مشارکت آحاد مردم اشاره کرد و همکاری مردم و مسوولان را در انجام این رخداد مهم خواستار شد و افزود: تمامی تمهیدات لازم در یزد و مناطق تابعه آن فراهم شده است.

۸۶۰ شعبه‌ اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد در نظر گرفته شده است و همه‌ عوامل، آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم را دارند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha