يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز گفت: تكريم ارباب رجوع و توجه جدي به مطالبات مردم از وظايف مهم و رسالت اصلي مسئولان اجرايي در جامعه اسلامي است.

حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني روز يكشنبه در جمع مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان افزود: خدمت به مردم و پيگيري نيازها و خواسته هاي قانوني آنها بايد همواره مد نظر مديران اجرايي قرار گيرد.
وي ادامه داد: فلسفه وجودي مسئولان در رده هاي مختلف اجرايي ، خدمت به مردم است و خدمتگزاري به آحاد شهروندان توفيق بزرگي است كه در جامعه اسلامي نصيب هر كسي نمي شود.
امام جمعه مهريز تصريح كرد: بايد با سعه صدر ، اخلاص كامل و با همراهي و تعامل سازنده با آحاد مردم نسبت به حل و فصل امور اقدام كرد كه موجب دلگرمي همگان به نظام اسلامي است.
محي الديني گفت: در سايه همكاري و همدلي بين مردم و مسئولان اجرايي است كه مسائل و مشكلات رفع مي شود و بايد اين هدف و روحيه هيچگاه فراموش نشود.
امام جمعه مهريز به بركات انقلاب اسلامي و تلاش هاي دولت و مسئولان به مردم اشاره كرد و يادآور شد: تمام موفقيت هاي به دست آمده از بركات نظام ، اخلاص و ايمان مسئولان است.
محي الديني به توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: وحدت مردم و مسئولان و ولايت مداري همگان نقش مهمي در شكست توطئه هاي كفر جهاني دارد.
مركز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار -عباسقلي اشكورجيري