آستارا - ايرنا - امام جمعه موقت شهرستان مرزي بندر آستارا گفت: رزمندگان اسلام و شهداي مدافع حرم، با پيروي از ولايت فقيه و تكيه بر روحيه بسيجي، بر عمر داعش در منطقه پايان دادند.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام ناصر صالحي در خطبه هاي آئين عبادي سياسي نماز جمعه آستارا در مصلي اين شهرستان افزود: اگر رزمندگان اسلام در خاك سوريه و عراق با داعش مبارزه نمي كردند، اين گروه ضاله وارد ايران مي شد.
وي با اشاره به اينكه پيروزي جبهه مقاومت را مديون تدابير رهبر معظم انقلاب و مجاهدت سرداراني نظير قاسم سليماني هستيم، اضافه كرد: داعش به نام دين اسلام، دست به جنايت مي زد و كشتار بي رحمانه تروريست ها با اشاره رهبران استكبار جهاني به سركردگي آمريكا صورت مي گرفت.
وي اظهار كرد: شش هزار جوان فريب خورده از داعش، به نام دفاع از اسلام در اماكن عمومي به صورت انتحاري خود را منفجر كردند، ولي خوشبختانه با اتحاد مسلمانان، اين شجره خبيثه ريشه كن شد.
صالحي خاطرنشان كرد: بعد از نابودي داعش، بايد هدف اصلي مسلمانان از بين بردن رژيم غاصب صهيونيستي باشد و به اميد خدا وعده مقام معظم رهبري در اين رابطه تحقق پيدا خواهد كرد.
خطيب جمعه آستارا با عرض تسليت به خانواده هاي داغدار زلزله كرمانشاه گفت: مسئولان بايد بنا به تاكيد رهبر معظم انقلاب، تلاش هاي خود را در رسيدگي به امور زلزله زدگان مضاعف كنند و خوشبختانه مردم، حس نوعدوستي خويش را با كمك هايشان نشان دادند.
صالحي خواستار مقابله با فساد اقتصادي و اداري در كشور شد و افزود: مردم و مسئولان بايد جهت عمل به سياست هاي رهبر معظم انقلاب، براي تحقق اقتصاد مقاومتي تلاش كنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان واقع شده است.
خبرنگار: يوسف هدايتي**انتشاردهنده:كبيري
7105 / 7124/2007