پایه های سست عنکبوتی رژیم صهیونیستی به لرزه درآمده است

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: پایه‌های سست بنای عنکبوتی رژیم سفاک صهیونیستی امروز بیش از هر زمان به لرزه درآمده و به زودی نابود خواهد شد.

محمدرضا شهاب زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: جنایات غیر انسانی اسرائیل در دنیا منفور است و این رژیم هر روز با این اقدامات وحشیانه بر این نفرت می افزاید و در نهایت پیروزی از آن ملت فلسطین است و اراده پولادین این مردم بر هر سلاحی پیروز است.

وی با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه ادامه داد: اسرائیل حال که خود را در حال نابودی می بیند دست به جنایاتی می زند که در هیچ فرقه و دین و آیینی پذیرفتنی نیست و مردم بی گناه فلسطین را به خاک و خون می کشد و دل هر انسانی را به درد می آورد.

فرماندار شهرستان آستارا تصریح کرد: این اقدامات شنیع و غیر انسانی نشان می دهد که عملیات طوفان الاقصی به ثمر نشسته و امید است به زودی شاهد نابودی کامل اسرائیل باشیم و این پیروزی را در سراسر جهان جشن بگیریم.

شهاب زاده تصریح کرد: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با نثار جان خود در راه پیروزی مقاومت گام برداشتند و پایه گذار این تحولات در منطقه و جهان هستند آن هم در منطقه ای که هیچ کس جرات انجام اقدامی علیه اسرائیل و آمریکا نداشت حاج قاسم سلیمانی بود که توانست خیال باطل آنها و قدرت پوشالی آنها را در هم بریزد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا اظهار کرد: این رژیم کودک‌کش دشمنی است که هیچ یک از اصول جنگی را رعایت نمی کند و به هیچ اصلی پایبند نیست و با بیشرمی تمام جنایات خود را توجیه کرده و در سایه همراهی رسانه های غربی و اسرائیلی می کوشد چهره‌ای مظلوم از خود نشان می دهد اما بداند که شکست او در این جنگ قطعی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha