سنندج - ايرنا - علي ربيعي وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاري 6 و 7 دي به استان كردستان سفر مي كند.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان كردستان، كلنگ زني و بازديد از چند طرح عمراني و خدماتي از جمله برنامه هاي پيش بيني شده براي سفر 2 روزه وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي به كردستان است.
اداي احترام به مقام شامخ شهدا، شركت در كارگروه تخصصي اشتغال استان، بازديد از درمانگاه تامين اجتماعي و منطقه ويژه اقتصادي بانه و شركت در شوراي اداري شهرستان بانه از جمله برنامه هاي علي ربيعي در اين سفر است.
از ديگر برنامه هاي ربيعي در سفر به استان كردستان، شركت در آيين كلنگ زني معدن طلا و آغاز عمليات اجرايي بيمارستان تامين اجتماعي سقز و نشست شوراي اداري شهرستان هاي سقز است.
معاونان اشتغال و كارآفريني، امور مجلس و استان ها، رئيس سازمان بهزيستي و نمايندگان مردم استان كردستان در مجلس شوراي اسلامي، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي را در اين سفر همراهي مي كنند.
استان كردستان با 29 هزار و 137 كيلومتر مربع براساس نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 95 داراي يك ميليون و 603 هزار نفر جمعيت دارد.
استان كردستان بر اساس آخرين تقسيمات كشوري در سال 1390 داراي 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و يك هزار و 697 آبادي داراي سكنه و 187 آبادي خالي از سكنه است.
خبرنگار: شيوا اردلان منش**انتشار دهنده: مجيد سليماني
7352/9102