معاون وزارت کار پاسخگوی مسایل و مشکلات کارگران کردستان شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در آستانه سفر رییس جمهور به استان کردستان، میز ارتباطات مردمی با حضور معاون توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و چند تن از مدیران کل این وزارتخانه امروز در شهر سنندج دایر شد.

فرزاد پیشکاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میز خدمت رسیدگی به درخواست‌ها و ارتباطات مردمی با حضور «محمدرضا حسینی» معاون توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و چندین نفر از مدیران کل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در محل این اداره کل در محل سایت اداری سنندج دایر شد.

وی افزود: میز ارتباطات مردمی در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر دایر بوده و آماده رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: علاوه بر مراجعه حضوری، مردم می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ و وب سایت سامانه ۱۱۱ نیز مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند که بلافاصله بعد از ثبت جزییات، کُد رهگیری برای پیگیری‌های بعدی به تلفن همراه شخص پیامک می‌شود.

وی اضافه کرد: همزمان با سفر استانی رییس‌ جمهور به کردستان، «محمدهادی زاهدی وفا» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به استان کردستان سفر کرده و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات بخش تعاون و کارگری استان قرار می‌گیرد.

کردستان به عنوان بیست و هفتمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده و قرار است این سفر روز جمعه ۱۷ تیر انجام شود.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت است و ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ آبادی دارای سکنه و ۱۸۷ آبادی خالی از سکنه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha