آستارا - ايرنا - به مناسبت دهه مبارك فجر با حضور مسئولان تالش، 207 طرح عمراني با 195ميليارد ريال اعتبار هزينه شده، در بخش مركزي اين شهرستان به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، بخشدار مركزي تالش روز يكشنبه در آئين افتتاح اين طرح ها در شهر تالش 2 واحد توليد جوجه، كارخانه توليد ميوه يخي، 2 باب مدرسه 12 و 6 كلاسه، هفت پل و سه كانال بتني هدايت آب، 74 هزار متر مربع آسفالت معابر، پنج واحد مسكن مددجويان، حدود يك هزار متر آبرو و لوله گذاري هدايت آب در 18روستا، روشنايي و تابلوهاي معابر، چهار كيلومتر روكش آسفالت از محور تالش به مريان و اصلاح شبكه هاي برق و آب را از مهم ترين طرح ها اعلام كرد.
چنگيز شكوري گفت: در راستاي سياست هاي دولت تدبير و اميد و با پيگيري نماينده و فرماندار تالش، 74 هزار متر مربع معابر روستايي با تهيه قير رايگان، آسفالت شد و اين كار در بخش مركزي تالش به عنوان انقلاب عمراني تلقي مي شود.
وي با تبريك دهه مبارك فجر به مردم و مسئولان، اظهار كرد: فلسفه انقلاب اسلامي گسترش عدالت بود و اكنون به منظور گراميداشت جشن انقلاب در همه روستاهاي داراي دهياري بخش مركزي، ستاد دهه فجر تشكيل شده است.
شكوري خدمت بي منت به مردم را وظيفه مسئولان دانست و از تلاش هاي اصحاب رسانه در انعكاس مشكلات اهالي و تبيين خدمات دولتمردان قدرداني كرد.
بخش مركزي تالش با 800 كيلومتر مربع مساحت و 120 روستا 90 هزار نفر جمعيت دارد و 40 هزار نفر آنها در روستاها سكونت دارند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعيت در بخش هاي مركزي، حويق، اسالم و كرگانرود در غرب مركز استان گيلان قرار دارد.
خبرنگار: سيد جلال سيد محمدي**انتشار دهنده: بابايي
7106 / 7124 /6030