افتتاح ۴۰ طرح عمرانی، ارمغان فجر انقلاب به اسالم تالش

آستارا - ایرنا - مردم بخش اسالم تالش به برکت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شیرینی افتتاح و بهره برداری از ۴۰ طرح عمرانی با ۲۴۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده را چشیدند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری تالش به ایرنا؛ فرماندار این شهرستان در آئین افتتاح تجمیعی طرح های عمرانی بخش اسالم در مدرسه امام علی (ع) گفت: دهیاری‌های بخش اسالم، و اداره های بهزیستی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آب و فاضلاب، برق، شهرداری، آموزش و پرورش و مخابرات در به ثمر رسیدن این طرح ها نقش داشته اند.

محمد حسین شاه کویی با تبریک طلیعه فجر و آزادی ادامه داد: برای این طرح ها ۲۴۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و ساماندهی انهار، بازگشایی و تعریض معابر، تجهیز زمین ورزشی، مسکن مددجویان، اشتغال‌زایی، روکش آسفالت، کانال هدایت آب‌های سطحی محور اسالم به خلخال، آسفالت روستای ملامحله سیاه‌بیل، دیوار حائل روستای کله‌سرا، لوله‌گذاری شبکه آبرسانی رنگرج‌محله، ۱۰ پروژه توزیع برق، دیواره حفاظتی گلزار شهدا، ساماندهی بستر رودخانه، فرش و موزائیک و لوله‌گذاری ورودی شمالی اسالم، تجهیزات لاین نوری و مدرسه ۶ کلاسه امام علی (ع) را شامل می شود.

او دستاوردهای عمرانی و توسعه را از برکات انقلاب و خون شهدا دانست و بر استمرار برنامه ها و آئین های دهه مبارک فجر، توام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازدارنده از کرونا تاکید کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است. بخش اسالم تالش نیز حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha