يزد - ايرنا - معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: عظمت انقلاب شكوهمند اسلامي و موفقيت هاي نظام اسلامي مديون جانفشاني شهيدان والامقام و صبر و مقاومت خانواده هاي معزز آنهاست.

به گزارش ايرنا ، محمد علي طالبي شامگاه پنجشنبه با حضور در منزل تعدادي از خانواده هاي شهداي يزد با تبريك سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ، ياد و خاطره شهداي سرفراز را گرامي داشت و افزود: شهيدان مايه عزت و افتحار هستند و زنده نگه داشتن ياد آن يك وظيفه و كاري مهم است .
وي ادامه داد: تجليل از خانواده هاي مكرم شهدا و ايثارگران انقلاب اسلامي و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و بين مردم و جوانان از مسائل اساسي است كه بايد مدنظر متوليان مختلف فرهنگي و اجتماعي استان قرار گيرد.
همچنين مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد گفت: سركشي از خانواده هاي شهدا و تجليل از آنها جزو برنامه هاي محوري و هميشگي اين نهاد با همكاري ساير دستگاه هاي اجرايي در طول سال است.
احمد ابراهيمي افزود: حضور مسوولان و مردم در منازل شهدا و تجليل از خانواده هاي آنها يك كار ارزشمند و وظيفه اي ديني ، ملي و انقلابي محسوب مي شو كه بايد همواره مورد توجه جدي همگان قرار گيرد.
همچنين فرمانده سپاه الغدير يزد گفت: عزت و اقتداري كه امروز ايران اسلامي در دنيا دارد به بركت خون هاي مطهر شهيدان و همچنين ايستادگي مردم و ولايتمداري آنهاست و بايد فرهنگ شهادت همواره در بين مردم در جامعه زنده بماند.
سردار فتح الله جميري افزود: از كارهاي مهم فرهنگي و ارزشي كه در طول سال توسط نهادهاي مختلف انجام مي شود حضور در منازل شهدا و تجليل از اسوه هاي صبر و مقاومت و فرهنگ سازي ايثار است .
استان يزد سه هزار و 850 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است .
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسين فلاح