۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۲۰
کد خبر: 85019163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکریم خانواده شهدا موجب تقویت روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: تکریم خانواده شهدا یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است و روحیه ایثارگری را در جامعه اسلامی تقویت می‌کند.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز شنبه در سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر در دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدا افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری حیاتی است و اقتدار نظام اسلامی را مقابل تهدید نرم استکبار به همراه دارد.

وی با تبریک هفته دولت و میلاد حضرت علی (ع) به اهمیت حضور در منازل شهدا و سرکشی به خانواده‌های معزز آنها اشاره کرد و گفت: خدمت به خانواده شهیدان یک افتخار و عزت و رسالت ملی و انقلابی است که باید بیش از گذشته اقدام شود.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: حضور مسئولان در منزل شهدا و تکریم خانواده ایثارگران جزو برنامه‌های مهم و مستمری است که در استان با همکاری بخش‌های مختلف تاکنون بدون مشکلی صورت گرفته است.

تکریم خانواده شهدا موجب تقویت روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود

حجت الاسلام عباس زارع با تبریک دهه فجر و میلاد حضرت علی (ع) افزود: یزد در سرکشی و توجه به خانواده شهدا جزو استان‌های پیشگام است و همواره در این رتباط شاهد تعامل خوبی هستیم و امیدواریم این روحیه مهم تداوم داشته باشد.

استاندار یزد با پدر شهیدان والامقام محمدحسن و علیرضا فلاح و حسن و غلامرضا اشرف‌زاده دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار خانواده‌های شهدا به ذکر خاطرات از حضور استاندار و مسئولان یزد قدردانی کردند و رسیدگی به مشکلات این خانواده ها را خواستار شدند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha