همدان - ايرنا - سخنگوي دستگاه ورزش و جوانان همدان گفت: 97 مدال رنگارنگ سهم ورزش اين استان در رويدادهاي فراملي در 2 سال گذشته است كه دارندگان اين مدال ها ششم ارديبهشت در آييني با شكوه تجليل مي شوند.

حمدالله چاروسايي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: همدان در مدال آوري رشته هاي بين المللي در 2 سال گذشته نسبت به سال هاي قبل از آن جهش بسيار خوبي داشته است.
وي با بيان اينكه سال گذشته بهترين دوره در افزايش و تنوع در كسب مدال هاي رنگارنگ فراملي براي استان بود اضافه كرد: با توجه به حضور چشمگير قهرمانان همداني در ميادين بين المللي و كسب نتايج درخشان قرار است از آنها با حضور مسئولان ارشد اجرايي تجليل شود.
وي بيان كرد: همچنين در اين آيين از 42 داور و مربي حاضر در ميادين بين المللي نيز تجليل خواهد شد.
چاروسايي افزود: اين مراسم انگيزه بسيار خوبي براي قهرمانان ورزشي در راستاي حضور بهتر در رقابت ها و تورنمنت هاي بين المللي خواهد بود.
سخنگوي دستگاه ورزش و جوانان همدان خاطرنشان كرد: حمايت از قهرمانان ورزشي را وظيفه خود مي دانيم و هم اكنون نيز بهترين زيرساخت ها براي رشد و پيشرفت آنها فراهم است.
وي افزود: حمايت هاي همه جانبه محمدناصر نيكبخت استاندار همدان از جامعه ورزش نيز مايه دلگرمي قهرمانان بوده و همين ميزان توجه باعث شده تا در راستاي حضور موفق در ميادين بين المللي تلاش دوچندان داشته باشند.
وي يادآور شد: رويكرد ورزش اين استان رسيدن به مدال هاي مهم بين المللي است و در رده هاي سني مختلف در سال هاي اخير توانسته ايم مدال هاي رنگارنگ جهاني و آسيايي را كسب كنيم.
هم اكنون بيش از 70 هزار ورزشكار به صورت سازمان يافته در 50 رشته ورزشي فعاليت دارند.
7520/2087