تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

كاشان- ايرنا- فرمانده انتظامي اردستان از دستگيري پنج نفر به جرم دزدي و كشف 44 فقره تخلف از سوي آنها در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ غلامرضا هاشمي زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پليس آگاهي با انجام تحقيقات در كمترين زمان سركرده يك گروه دزدي از واحدهاي مسكوني را در يكي از استان ها شناسايي و با هماهنگي مقام هاي قضائي به يگان انتظامي شهرستان اردستان منتقل كردند.
وي افزود: متهم در بازجويي هاي نخستين به داشتن 2 نفر همدست و همكاري با 2 مالخر نيز اعتراف كرد كه هر چهار نفر در مدت كوتاهي دستگير شدند.
فرمانده انتظامي اردستان بيان كرد: متهمان به تعداد 44 فقره تخلف از جمله 41 فقره دزدي از واحدهاي مسكوني، يك فقره دزدي خودرو، يك فقره دزدي احشام و يك فقره دزدي از داخل خودرو اعتراف كردند كه ارزش آنها به بيش از يك ميليارد ريال مي رسد.
او اضافه كرد: همچنين ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان يك دستگاه خودروي دزدي و مقدار زيادي لوازم خانگي را كشف و با هماهنگي مقام هاي قضائي به مالباختگان تحويل دادند.
هاشمي زاده در ادامه از مردم خواست تا در هنگام ترك خانه يا خودرو، مسائل ايمني را رعايت كرده و موارد مشكوك را با شماره تماس 110 در ميان بگذارند.
پيش تر نيز سه برادر غيربومي به اتهام دزدي گروهي از واحدهاي مسكوني در شهرستان اردستان از سوي ماموران انتظامي دستگير شده بودند.
اردستان با جمعيت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 كيلومتري شمال شرقي اصفهان واقع است.
7431/8123