اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتوالی ایران برگزاری اردو های مداوم را در كسب مقام های قهرمانی تعیین كننده دانست و ابراز امیدواری كرد كه با برگزاری اردوهای مستمر، این تیم بتواند در رقابتهای آسیا یكی از سكوهای برتر را كسب كند.

محمد تطهیری مقدم روز یكشنبه در جریان برگزاری اردوی تیم ملی فوتوالی در اصفهان، در گفتگو با ایرنا افزود: این نخستین اردوی تیم ملی در سال جاری است و پس از آن اردوهایی در تهران و هرمزگان برگزار خواهد شد كه این اردوها تا حد زیادی سطح كیفی فردی و تیمی را برای حضوردر مسابقات آسیایی بالامی برد.
سرمربی تیم ملی فوتوالی ایران زمان و مكان مسابقات آسیایی را مردادماه امسال در بانكوك تایلند عنوان كردو گفت: تیم ملی فوتوالی ایران قصد دارد با آمادگی كامل در این مسابقات شركت كند.
وی همچنین یادآوری كرد: ایران در مسابقات فوتوالی قهرمانی جهان در سال 2014 پس از تیمهای ملی برزیل و تایلند بر سكوی سوم قرار گرفت و همچنین رقابتهای المپیك ساحلی نیز به مدال نقره دست یافت.
تطهیری مقدم در ادامه جایگاه ورزش فوتوالی در اصفهان را خوب توصیف كرد و افزود: این استان جزو فعالترین مناطق كشور است و می توان نفرات خوبی را از این استان برای حضور در تیم ملی فوتوالی كشور انتخاب كرد.
احمد شایان كاپیتان گلستانی تیم ملی فوتوالی نیز در گفتگو با ایرنا انگیزه بالای بازیكنان را از نكات مثبت این تیم برشمرد اظها امیدواریی كرد كه یكی از سكوهای برتر رقابتهای آسیا را بدست آوریم.
همچنین رضا باقری بازیكن اصفهانی این تیم نیز ابراز امیدواری كرد كه با تمرینات مستمر و استفاده حداكثری از اردوها، تیم ملی بتواند در آسیا خوش بدرخشد.
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتوالی ایران از دیروز(شنبه) مجموعه ورزشی پردیس دانشگاه هنر و همچنین پایگاه قهرمانی ورزش اصفهان آغاز شد و تا 20 تیر امسال ادامه خواهد داشت.
رضا باقری از اصفهان، حمیدرضا مظلومی از تهران، آیدین تشنه كام از گیلان، محمود شادان، وحید ایمری، احمد شادان از گلستان، سید حسین میرحسینی، مصطفی دهقانی و مهدی میرحسینی از یزد بازیكنان دعوت شده به این اردو هستند،همچنین هومن گودرزی نیز به عنوان مدیر و رئیس كمیته فنی تیم ملی در این اردو حضور دارد.
فوتوالی یا والیبال پایی از سال 1980 به عنوان یك ورزش جداگانه رواج یافت و در واقع مخلوطی از چند ورزش است، قانون های این رشته ورزشی، شبیه والیبال است اما بازیكنان باید توپ را با پا وارد زمین حریف كنند.
ت / 6020 / 6022 / ** م س