بازیکنان یزدی عضو تیم ملی فوتوالی ایران و قهرمان جهان تجلیل شدند

یزد- ایرنا- بازیکنان یزدی عضو تیم ملی فوتوالی ایران که به تازگی قهرمان جهان شدند روز چهارشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مسئولان در فرودگاه شهید صدوقی (ره) استقبال و تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این آیین با تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور و قدردانی از مربیان و مسئولان ورزش گفت: تکریم قهرمانان و مدال‌آوران افتخارآفرین کشور یک رسالت فرهنگی و ورزشی است که همواره به آن عنایت می‌شود.

"علی اکبر عزیزی " به ظرفیت‌های بالقوه ورزش یزد و زمینه مناسب برای کسب افتخار در میادین مختلف جهانی اشاره کرد و افزود: باید برای ارتقای فعالیت‌های ورزشی هم در بعد همگانی و همچنین عرصه مهم قهرمانی بیش از گذشته برنامه‌ریزی و اقدام شود.

مصطفی حیدری فوتالیست یزدی به همراه تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و همچنین سیدحسین میرحسینی و امیر حسین دهقانی در تیم ملی الف عنوان قهرمانی و علیرضا دهقانی در تیم ملی ب عنوان سومی مسابقات جام جهانی فوتوالی را بدست آوردند.

ملی پوشان یزدی تیم ملی الف ایران مقتدرانه و با نتیجه دو بر صفر تیم ملی ترکیه میزبان مسابقات را شکست دادند تا افتخاری بزرگ برای ورزش ایران بدست آورده باشند.

در دیدار رده بندی جام جهانی هم تیم ملی دوم ایران با ترکیب رحمان یزدانی ملی پوش بجنوردی و علیرضا دهقانی ملی پوش یزدی مقابل تیم ملی اتریش به پیروزی رسید و موفق شد مقام سوم این رقابت‌ها را بدست آورد.

تیم ملی فوتوالی ایران در سال ۲۰۱۹ موفق شده بود عنوان نایب قهرمانی جام جهانی تایلند را کسب کند.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha