اروميه- ايرنا- مديركل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي گفت: 2 مهارت آموخته كارآفرين استان در جشنواره ملي مهارت آموختگان كارآفرين برتر سال جاري تجليل مي شوند.

محسن مددي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ندا رضايي بالو و يونس سواره 2 مهارت آموخته كارآفرين برتر استان در رشته طراحي دوخت و پرورش شتر مرغ هستند كه براي تجليل در اين جشنواره انتخاب شده بودند.
وي اضافه كرد: ندا رضايي از شهرستان اروميه و يونس سواره از شهرستان پيرانشهر موفق به كسب امتيازهاي لازم براي تجليل در اين جشنواره شدند.
وي ادامه داد: 10 مهارت آموخته كارآفرين برتر در اين جشنواره تجليل مي شوند كه 2 نفر آنان از آذربايجان غربي هستند.
وي بيان كرد: پنج نفر براي تجليل به اين جشنواره معرفي شده بودند كه از بين آنان 2 نفر حد نصاب لازم را كسب و در جشنواره ملي مهارت آموختگان كارآفرين برتر كه با حضور رييس جمهوري برگزار مي شود، تجليل مي شوند.
مددي افزود: شركت‌كنندگان در اين جشنواره بر اساس 6 معيار ارزيابي مي‌شوند كه اشتغالزايي با 30 امتياز، منطقه جغرافيايي با 20 امتياز، عوامل آموزشي با 20 امتياز، توسعه كسب و كار با 15 امتياز و افتخارات با هفت امتياز از معيار‌هاي ارزيابي اين جشنواره است.
مديركل فني و حرفه اي آذربايجان غربي گفت: اين جشنواره با هدف معرفي الگو‌هاي كارآفريني مهارت محور به جامعه و استفاده از توانمندي‌ آنها در عرصه‌هاي اقتصادي برگزار مي شود.
به گزارش ايرنا جشنواره تجليل از مهارت آموختگان براي نخستين بار در كشور برگزار شد و صدها مهارت آموز از آذربايجان غربي در آن شركت كردند.
8137/3072