اراك - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه اراك گفت: خبرنگاران سربازان نظام اسلامی در جبهه جنگ نرم و مقابله با هجمه های دشمنان نظام اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» روز چهارشنبه در دیدار با كاركنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان مركزی به مناسبت 17 روز خبرنگار در اراك، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ كوششی دریغ نمی كنند و در چنین شرایط نقش و رسالت رسانه های خبری درون نظام سنگین و تعیین كننده است.
وی ادامه داد: تبیین و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت از دیگر وظایف اصحاب رسانه و خبرنگاران است كه می تواند جامعه را از هجمه های فرهنگی دشمنان حفظ كند.
فرمانده سپاه ناحیه اراك اظهار داشت: در شرایط كنونی تخریب عملكرد نظام اسلامی در دستور كار رسانه های غربی با مدیریت استكبار جهانی قرار گرفته است كه می طلبد اصحاب رسانه با تبیین آثار و بركات انقلاب اسلامی و زحمات مدیران شایسته و كارآمد نظام توطئه های دشمنان را خنثی كنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراك نیز در سخنانی گفت: دشمنان نظام اسلامی با هجمه های فرهنگی و اقتصادی تخریب مولفه های قدرت نظام را نشانه گرفته اند كه خبرنگاران باید در راستای مقابله با این توطئه دشمنان احساس مسئولیت كنند.
حجت الاسلام «ماشاالله عبدی» افزود: بیان حقایق و معرفی كارآمدی نظام بهترین ابزار برای مقابله با توطئه های جبهه كفر است كه خبرنگاران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا به همراه هشت نفر از دیپلمات ها و كاركنان كنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف مظلومانه در روز 17 مرداد ماه 1377 به شهادت رسیدند و این روز به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
3017/6013/