مطالبه‌گری از ارکان مهم تحقق جهاد تبیین است/ترسیم و راه اندازی اطلس رسانه‌ای در استان‌ها

ساری- ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه کشور، مطالبه‌گری را از ارکان مهم تحقق جهاد تبیین عنوان کرد و گفت که خبرنگاران رسانه‌های جمعی با مطالبه‌گری از دلتمردان می‌توانند نقش بی‌بدیلی در این زمینه ایفا کنند.

عباس محمدیان شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز مازندران با بیان اینکه دشمنان با اجرای توطئه‌های مختلف قصد دارند دستاوردهای نظام در بخش های مختلف را ناچیز جلوه دهند، اظهارداشت: تبیین خدمات ارزشمند نظام به مردم نیازمند ذهن مطالبه‌گر است و خبرنگاران بعنوان نمایندگان افکار عمومی می توانند در راستای مقابله با دسایس سازمان یافته بدخواهان نظام اسلامی، با تبیین و بیان دستاوردهای نظام به مردم، به خوبی به ایفای نقش بپردازند.

وی گفت: در شرایطی که دشمنان قصد دارند با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بین مردم و دولتمردان فاصله ایجاد کنند، خبرنگاران می‌توانند با روشنگری و بیان دستاوردها و حرکت مسیر جهاد تبیین نسبت به تامین امنیت روانی مردم گام ها و اقدامات بسیار موثری انجام دهند.

رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به فضاسازی جبهه رسانه ای غرب علیه کشورمان، افزود: نظام اسلامی اکنون در یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار قرار دارد و دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع، بیانگر رسالت خطیر خبرنگاران در آن بخش است.

رسانه‌ها سربازان خط مقدم در جهاد تبیین 
محمدیان تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان با آرایش جنگی رسانه‌ای به میدان کارزار انقلاب اسلامی آمده اند، رسانه‌ها با هر گرایش سیاسی به عنوان سربازان خط مقدم فریضه جهاد تبیین باید با این توطئه شوم دشمنان مقابله کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه در شرایط فعلی و با هدف مقابله با توطئه های دشمنان، جبهه رسانه بیش از هر زمان دیگری نیاز به بازتعریف دارد، افزود: بسیج رسانه کشور با هدف هم‌افزایی و تربیت نیروهای متعهد و دلسوز به نظام تاکنون اقدامات موثری انجام داده است.

وی ادامه داد: جبهه رسانه باید فارغ از هرگونه جریان سیاسی و بعنوان نمایندگان افکار عمومی، در راستای جهاد تبیین، مطالبه گری از مسئولان را در اولویت کاری خود قرار دهد و بر اساس نقشه راه ترسیمی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، با جریان سازی رسانه‌ای در راستای مقابله با توطئههای دشمنان گام بردارد.

مطالبه‌گری از ارکان مهم تحقق جهاد تبیین است/ترسیم و راه اندازی اطلس رسانه‌ای در استان‌ها

ترسیم و راه اندازی اطلس رسانه‌ای در استان ها 

رییس سازمان بسیج رسانه کشور بر لزوم تشکیل و راه اندازی اطلس رسانه‌ای در استان‌ها تاکید کرد و گفت: مازندران از استان های پیشگام در تشکیل اطلس رسانه ای در کشور است و در سایر استان ها نیز به مرور نسبت به این مهم اقدام خواهد شد.

محمدیان افزود: بسیج رسانه به عنوان قشر متخصص در جریان تبیین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت ها و  امکانات به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

وی جذب حداکثری و بسیج تمامی ظرفیت‌ها به شکل فرا جناحی را از ماموریت‌های اصلی سازمان بسیج رسانه عنوان کرد و گفت که باید همه در جبهه رسانه و در مقابله با دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی یک صدا باشیم که رمز پیروزی این جنگ، وحدت و تعامل تمامی رسانه‌ها حول محور ولایت فقیه است.

ایرنا رسانه معتبر کشور

رییس سازمان بسیج رسانه کشور، خبرگزا ی جمهوری اسلامی (ایرنا) را از رسانه های مهم و معتبر کشور دانست و گفت که این رسانه دولتی توانست در تربیت نیروهای متخصص، ماهر، متعهد و دلسوز به نظام به خوبی ایفای نقش کند.

محمدیان با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بعنوان یک نهاد دولتی می‌توانند با بیان دستاوردها و خدمات ارزشمند نظام به مردم، در راستای جهاد تبیین اقدامات موثری انجام دهد ، افزود: تعهد جامعه خبرنگاری ایرنا به نظام بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه ایرنا می تواند با امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه در راستای مقابله با توطئه های دشمنان گام موثرتری بردارد، گفت: یکی از با وفاترین و دلسوزترین نیروها به نظام خبرنگاران هستند.

مطالبه‌گری از ارکان مهم تحقق جهاد تبیین است/ترسیم و راه اندازی اطلس رسانه‌ای در استان‌ها

مطالبه گری از مسئولان اولویت ایرنا مازندران

مشاور اجرایی استاندار و رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مازندران نیز در این نشست گفت که خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان خبرگزاری رسمی نظام و دولت مطالبه گری از مسئولان را در راستای تحقق شعار سال و حرکت ماموریت رهبر معظم انقلاب در بحث جهاد تبیین در دستور کار دارد و تلاش می کند با تولید محتوا، به تحقق شعار سال و  افزایش اعتماد عمومی به نظام و انقلاب اسلامی کمک کند.

سجاد خسروانیان افزود: اصل، هویت و فلسفه شکل گیری بسیج رسانه ایجاد اتحاد بین رسانه های جمعی با محوریت انقلاب است و کانون های بسیج رسانه در این زمینه نیز تاکنون موفق عمل کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha