تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: با تلاش ماموران پلیس 55 سكه تقلبی طلای پارسیان در قزوین كشف و یك نفر در این خصوص دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ رسول فراهانی روز سه شنبه با بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شهروندان به مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فعالیت فردی در زمینه فروش سكه های تقلبی در سطح شهر قزوین به صنف طلا فروشان و كلاهبرداری از 2 صنف طلا فروشی و فروش 10 عدد سكه تقلبی 'پارسیان' بلافاصله موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفته و واحد گشت به محل اعزام شد.
وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام توسط پلیس و كسب سرنخ هایی از هویت فرد كلاهبردار، ماموران با مراقبت های نا محسوس پلیسی فرد مورد نظر را در 'سه راهی خیابان خیام' شناسایی و وی را دستگیر كردند.
این مقام انتظامی اضافه كرد: در بازجویی از متهم 29 سكه تقلبی پارسیان كشف و وی به مقر پلیس منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: در بازجوئی و بررسی های ماموران مشخص شد فرد كلاهبردار غیر بومی استان بوده و با اسكان در یكی از مسافرخانه ها نسبت به تردد در شهر و فروش سكه های تقلبی اقدام می كرد.
سرهنگ فراهانی تصریح كرد: در بازرسی از محل اسكان متهم در مسافرخانه نیز 16 سكه تقلبی كشف شد.
وی با اشاره به اینكه جمعا تعداد 55 سكه تقلبی كشف شد،گفت: متهم با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
3013