اندیمشك - ایرنا - مجموعه ورزشی 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی اندیمشك روز پنجشنبه پس از 23 سال در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا مجموعه ورزشی 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی با زیربنای پنج هزار متر مربع و اعتبار 120 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و نفت با حضور مسعود سلطانی فر به بهره برداری رسید.
در این مجموعه ورزشی سالن ورزشی های توپی، سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی، سالن ورزش های رزمی، رختكن و نمازخانه دایر است.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید سروندی اندیمشك به خبرنگار ایرنا گفت: بی شك خوزستان و اندیمشك قطب كشتی فرنگی ایران است لذا تلاش می كنیم كه امكانات ارزنده ای در اختیار ورزشكاران این خطه قرار دهیم.
وی افزود: رسیدگی به زیرساخت های ورزش كشور از جمله خوزستان همواره مورد توجه ما است؛ اقدامات خوبی در راستای ساخت و تجهیز اماكن ورزشی در شهرستان اندیمشك انجاما شده است كه امیدواریم این موضوع به رشد ورزش اندیمشك كمك كند.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: كشتی گیران خوزستانی و اندیمشكی همواره در پیراهن تیم های ملی افتخارات ارزشمندی برای كشور كسب كرده اند كه امیدواریم در آینده این مقام آوری ها بیش از گذشته باشد.
وزیر ورزش و جوانان روز گذشته برای افتتاح 2 پروژه ورزشی عازم شادگان شد. وی امروز نیز برای كلنگ زنی و بازدید 2 پروژه ورزشی به دزفول سفر كرد.
9879/3022