معاون وزیر ورزش: قول تامین اعتبار ساخت مجموعه ورزشی ویژه بانوان در اهواز گرفته شد

دزفول-ایرنا- معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: قول مساعد برای تامین اعتبار از محل معاونت رئیس جمهور در حوزه زنان و خانواده برای ساخت مجموعه ورزشی ویژه بانوان اهواز گرفته شد.

مریم کاظمی‌پور روز جمعه در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح‌های همگانی زیادی در بخش بانوان در سال ۱۴۰۲ در دست اجرا است، افزود: تامین زیرساخت‌های لازم برای اجرای منطقی و درست طرح‌ها می‌تواند موجب مشارکت حداکثری بانوان شود.

وی ادامه داد: امیدواریم سرانه ورزشی کشور به ویژه در بخش بانوان افزایش یابد تا به اهداف از پیش تعیین شده در دولت عدالت محور و مردمی سیزدهم برسیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: یکی از اقدامات، تامین اعتبار برای مجموعه ورزشی ویژه بانوان در اهواز بود که با نگاه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده قول مساعدی از محل اعتبارات معاونت امور زنان برای خوزستان و اهواز گرفته شد.
وی ادامه داد: از طریق ردیف اعتباراتی که در بخش حمایت‌های مالی از حوزه ورزش قهرمانی و همگانی بانوان در استان داریم سعی می‌شود در بخش آماده سازی تجهیزات اقدام شود تا دختران و بانوان ورزش دوست بتوانند از ظرفیت زیرساختی استان استفاده کنند.
کاظمی پور گفت: حمایت از این طرح‌ها به منظور تسریع در بهره برداری از آنها در دستور کار است؛ با بهره برداری از این طرح‌ها، در رسیدن به اهداف تعیین شده در بخش قهرمانی و همگانی موفق تر خواهیم بود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سفر هیات دولت به استان خوزستان گفت: در دومین دور از سفرهای رئیس جمهور به استان شهید پرور خوزستان سفر کردیم که در این سفر از طرح‌های ورزشی شهرستان، رامشیر و اندیمشک بازدید شد.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اعتبارات سفرهای استانی ریاست جمهور در دور اول و دوم، نظارت‌هایی نسبت به پیشرفت طرح‌ها انجام شد.
کاظمی پور اظهار کرد: ۱۴ طرح ورزشی شامل مجموعه ۱۵ هزار نفری استادیوم شهدای دزفول در این شهرستان در دست اجرا است که تلاش می‌شود در هفته دولت بهره برداری شوند.
وی افزود: یکی از مهمترین بخش‌هایی که در این مجموعه ورزشی بازدید شد، سایت دو و میدانی در بخش پارالمپیک بود که امیدواریم طی ماه‌های آینده بهره برداری شود.
معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان بازدید از استخر ویژه بانوان رامشیر، مرکز خوابگاهی بانوان ورزشکار رامشیر و سایت مرکزی آکادمی کشتی اندیمشک را از دیگر برنامه‌های امروز دانست و اظهار کرد: سایت مرکزی آکادمی کشتی اندیمشک یک طرح ملی است که امیدواریم با نظر مساعد هیات دولت جزو اولویت‌های تامین اعتبارات در ردیف طرح‌های ملی از سفرهای استانی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه خوزستان با داشتن جوانان مستعد حرف‌های زیادی در کشتی دارد، افزود: تکمیل این سایت در خوستان می‌تواند مرکزیت مهمی در ورزش کشتی که از رشته‌های شاخص کشور است ایجاد کند.
کاظمی پور اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این مجموعه‌ها بتوانیم در ماه‌های آینده خدمات ارزنده‌ای به تمامی ورزشکاران کشور در جهت حفظ سلامت آنها به ویژه بانوان به عنوان پرورش دهندگان نسل آینده ارایه کنیم تا نسلی توانمند و سالم به جامعه معرفی شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان روز جمعه با حضور در دزفول از استادیوم مجدیان، سالن کشتی و چندمنظوره، پیست اسکی و پارکور و چند طرح ورزشی دیگر بازدید کرد و در جریان روند کار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا رییس جمهور و هیات همراه در سفر به خوزستان بعد از شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد استان خوزستان در دزفول، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک را بهره برداری و در جمع مردم این شهرستان حاضر شد.

آیت الله رئیسی همچنین در مصلای اهواز با مردم این شهر دیدار کرد؛ حضور در شادگان و دیدار با مردم این شهر، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت و حضور در شهر هویزه و افتتاح پالایشگاه گازی و شرکت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه‌های سفر استانی رییس جمهور به خوزستان بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha