تبريز- ايرنا - استاندار آذربايجان شرقي در پيامي به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا، عزت و سربلندي ملت ايران و ميهن اسلامي را مديون فداكاري شهيدان انقلاب اسلامي دانست.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا ، در پيام محمدرضا پورمحمدي آمده است:
شهادت، عزت ابدي است و شهدا، طلايه‌داران عزت، استقلال و اقتدار ايران اسلامي هستند. بي‌گمان شهيدان سرافراز حق بزرگي بر گردن ملت ما دارند و نظام جمهوري اسلامي، امانت گران‌بهاي اين عزيزان است.
به بركت خون شهداي انقلاب، دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم است كه امروز، ايران اسلامي در عرصه‌هاي مختلف بر قلل رفيع و منيع افتخار ايستاده و آماده ورود باصلابت در گام دوم انقلاب است.
نام‌گذاري 22 اسفند ماه سالروز تاسيس بنياد شهيد به فرمان حضرت امام خميني (ره) به عنوان روز «بزرگداشت شهدا» فرصت مغتنمي است براي بازخواني و يادآوري رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي شهيداني كه با تقديم جان خويش به آستان حضرت دوست، عزت و سربلندي را براي ما به ارمغان آوردند.
بزرگداشت ياد و خاطره شهدا و تكريم خانواده‌هاي معظم آنان، همواره مورد تأكيد امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و وظيفه سنگيني بر دوش همه ماست.
اينجانب ضمن اداي احترام به روح پاك و مطهر تمامي شهداي انقلاب اسلامي و ارج نهادن به صبر و شكيبايي خانواده‌هاي بزرگوار آنان، اميدوارم با بهره‌گيري از روش و منش شهدا، شاهد رشد، توسعه وعزت روزافزون ميهن اسلامي باشيم.
3071