مهاباد - ايرنا - رييس اداره صنعت، معدن و تجارت مياندوآب گفت: 2 هزار و 500 كيلوگرم گوشت گرم گوسفندي به قيمت مصوب با هدف تنظيم بازار در اين شهرستان توزيع شد.

رحمان درفشي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: عرضه گوشت گرم گوسفندي در قالب مرحله دوم از توزيع گوشت به قيمت مصوب در ايام عيد است كه در راستاي مصوبات ستاد تنظيم بازار در اين شهرستان انجام مي گيرد.
وي اضافه كرد: اين ميزان گوشت در هفت نقطه مياندوآب توزيع شده است.
وي بيان كرد: در مرحله نخست نيز 6 هزار و 700 كيلوگرم مرغ منجمد توسط اين اداره پيش از عيد در ميان مردم اين شهرستان توزيع شد.
رييس اداره صنعت، معدن و تجارت مياندوآب ادامه داد: سامانه مردمي 124 اين شهرستان آماده دريافت انتقاد و شكايت مردمي است و شهروندان مي توانند به صورت 24 ساعته شكايت هاي خود را در اين سامانه ارائه دهند.
درفشي با اشاره به تداوم كنترل بازار و فرآيند عرضه كالا در اين شهرستان افزود: در سال گذشته نيز 281 تن برنج، 225 تن شكر و 11.5 تن روغن نيمه جامد در سطح اين شهرستان توزيع شد.
به گزارش ايرنا طي چند ماه اخير با افزايش قيمت اقلام مختلف مورد نياز مردم، نگراني هايي در خصوص بازار شب عيد و احتمال سودجويي برخي افراد به وجود آمد و مسوولان تمام توان خود را براي رفع اين نگراني ها به كار گرفتند.
قبل از آغاز سال جديد نيز بيش از 9 تُن گوشت گرم و مرغ در اين شهرستان با هدف تنظيم بازار شب عيد توزيع شد.
مياندوآب با سه بخش مركزي، مرحمت آباد و باروق و با بيش از 277 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع است.
9871/6185/2093