۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83806935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۸۷ تن کالای اساسی در میاندوآب توزیع شد

۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶
کد خبر: 83806935
۸۸۷ تن کالای اساسی در میاندوآب توزیع شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: امسال ۸۸۷ تُن کالای اساسی به منظور تنظیم بازار در این شهرستان توزیع‌ شده‌ است.

رحمان درفشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار، شب عید ۲۰۰ تن برنج در ۲ مرحله و در هر مرحله ۱۰۰ تن توزیع شد.

وی افزود: همچنین ۳۰ تن گوشت قرمز منجمد اختصاص یافته بود که به علت عدم کشش بازار، تنها ۱۰ تن جذب و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۶۴ تن پرتقال نیز طی سال جاری در این شهرستان توزیع شد، بیان کرد: همچنین ۸۵ تن شکر به منظور تنظیم بازار شب عید در اختیار شهروندان میاندوآبی قرار گرفته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: طی ماه مبارک رمضان، در مرحله اول ۲۰ تن و در مرحله دوم ۱۳۰ تن برنج برای مصرف مردم جذب و توزیع شد.

درفشی با بیان اینکه ۵۲ تن گوشت منجمد اختصاص یافته که تاکنون فقط پنج تن جذب شده‌است، اظهار داشت: ۱۷۳ تن شکر به صورت فله‌ای اختصاص یافته که به علت رعایت اصول بهداشتی در برابر بیماری کرونا با هماهنگی‌های صورت گرفته  توسط ۲ واحد در شهرستان در حال بسته‌بندی است و پس از اتمام توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: برای تنظیم بازار نیز در قبال شکر اختصاصی به واحدهای تولیدی شهرستان، ۳۰۰ تن قند شکسته تهیه و مقداری از آن توزیع و مابقی نیز در حال توزیع است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha