به گزارش ايرنا، بهروز اسودي روز شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: 2 هزار و 636 فقره از اين شكايات مربوط به كالا و 386 فقره مربوط به خدمات بود.
وي با بيان اينكه تمام گزارش هاي واصله با بررسي ها و بازرسي ها قابل پيگيري تشخيص داده شد، ادامه داد: يك هزار و 800 گزارش به صورت تلفني، 19 گزارش حضوري و يك هزار و 203 گزارش نيز به صورت كتبي به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال شد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصريح كرد: يك هزار و 587 مورد از اين شكايت ها، تخلف صنفي شناسايي شد كه 52 درصد كل شكايات را شامل مي شود.
وي خاطرنشان كرد: تخلفات صنفي براي بررسي و سير مراحل قانوني به اداره كل تعزيرات حكومتي ارسال شد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان يادآور شد: شهروندان شكايت و گزارش هايشان را از گرانفروشي، كم فروشي، درج نكردن قيمت، صادرنكردن صورت حساب و عرضه و فروش كالاي قاچاق به شماره 124 سامانه ستاد خبري اين سازمان گزارش كنند.
9891/6103
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
سمنان- ايرنا- رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سه هزار مورد شكايت مردمي در زمينه تخلف واحدهاي صنفي در سال 97 در ستادهاي خبري اين سازمان ثبت شد.